... و من می نویسم!

یک روز باید از همیشه جدا شویم و جاودانه شویم در آنانی که با اذهانشان عشق می آفرینند ...

یک روز باید از همیشه جدا شویم و جاودانه شویم در آنانی که با اذهانشان عشق می آفرینند ...

... و من می نویسم!

در روزهایی که دیگر
نه ما سر بلند می‌کنیم و نه عشق
باید نوشت!

_____________________________
اگر علاقه مند خواندن مطالب رمزدارهستید
با پیام خصوصی ایمیل بگذارید تقدیم میکنم


_____________________________
راستی اگر از دیگری می‌نویسید
لطفا با منبع!
حتی از این حقیر (;

دنبال کنندگان ۲ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
پیام های کوتاه
  • ۲۴ فروردين ۹۳ , ۱۶:۵۹
    جاده
بایگانی
آخرین نظرات

?!who is hosein

پنجشنبه, ۲۳ آبان ۱۳۹۲، ۱۱:۲۸ ب.ظ


  • شبنم اطهری بروجنی

نظرات  (۴)

  • real psychic readings
  • این موضوعی است که به قلب من نزدیک است...
    خیلی ممنون هرچند که اطلاعات تماس شما کجا هستند؟
    پاسخ:
    سلام چقدر عالی ...
    خواهش میکنم
    Shabnamathari90@gmail.com
    هر چه قدر بگم دلم برات تنگ شده و چه قدر به بودنت نیاز دارم که بشینیم حرف بزنیم و چرت و پرت بگیم نمیفهی چه قدر! اگه میدونستی که اون روز دعوتمو قبول میکردی و اون اعتراضاتو تموم میکردی. لوووووس! شبنم دوست دارم هرچند ننوشتی اما خب .....
    پاسخ:
    میییییییدونممممممممممم (;
    دخترررررررررر!! 
    دقیقا یادمه چرا و چه روز این پست قرار شد باشه :دی
    حتما کاملش کن به گذشته ای که با من داشتی احترام بذار :))
    پاسخ:
    آخخخخخییییییییییی یادتهههههه؟!!! :| کامل کردم که یه متن نوشتم روزای آخر همون سال ... اما باااااااید ادامه و ادامه .... خیلی کم و بی چیز بود اون راست می گی :)
    چشم
    کار فرهنگی هم کردیا!!! من اینو ندیده بودم ینی اون موقع ها که هر روز اینجا بودم:))
    پاسخ:
    اون موقع واقعا قرار بود این ادامه داشته باشه ... اما حیف اون موقع نشد ... حالا تویه فکرایی هستم واسه این ...
    نمی دونی چندون نفر با سرچ این جمله به بلاگم اومدن و البته ای کاش چیزای بیششتر و بهتری گذاشته بودم میدیدن ...
    ان شالله اگر عمر اجازه بده یه روز کار فرهنگی کنم این که هیچی نبود که ، بیشتر باعث شرمندگیم بوده! :|
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">