... و من می نویسم!

یک روز باید از همیشه جدا شویم و جاودانه شویم در آنانی که با اذهانشان عشق می آفرینند ...

یک روز باید از همیشه جدا شویم و جاودانه شویم در آنانی که با اذهانشان عشق می آفرینند ...

... و من می نویسم!

در روزهایی که دیگر
نه ما سر بلند می‌کنیم و نه عشق
باید نوشت!

_____________________________
اگر علاقه مند خواندن مطالب رمزدارهستید
با پیام خصوصی ایمیل بگذارید تقدیم میکنم


_____________________________
راستی اگر از دیگری می‌نویسید
لطفا با منبع!
حتی از این حقیر (;

دنبال کنندگان ۲ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
پیام های کوتاه
  • ۲۴ فروردين ۹۳ , ۱۶:۵۹
    جاده
بایگانی
آخرین نظرات

"یادباد" نوشتن در این وبلاگ

جمعه, ۱ آذر ۱۳۹۲، ۰۸:۲۳ ق.ظ

نمی خواهم بگویم مبارک باشد و جشن گرفته ام و این حرف ها فقط یک کلام ساده بگویم در "یادباد" روزی که اولین نوشته برای این وبلاگم را در اینجا به نمایش گذاشتم به این مناسبت زیباترین نوشته سال گذشته ام (از نظر خودم ) را دوباره در زیر آورده ام تا حتی زحمت کلیک لینکی دیگر را به کسی ندهم اما ...

 

یه کم خودمونیش کنم :

از خواننده های کم و بیش مداومم می خوام که 

1. دوباره لینک زیر رو بخونن! حداقل فقط به احترام کسی که این متن متعلق به اوست (سپاس)

2. پینوشت این پست رو نیز بخونن!!

________________________________________________________

...

محرم می آید تا باز به خاطرآوریم مردمی که آزاده زیستند و آزاده جان به جهان آفرین تسلیم کردند

مردمی را که جان بر کف به جنگ اسلام دروغین رفتند

و به یک باره رفتند تا اسلام ناب بماند...

و به یاد آوریم لحظه لحظه روزهایی که به دغدغه های بچه گانه گذشت،

لحظاتی را که بد کردیم و بد گفتیم در حق آنانی که حقشان نیست!

حادثه هایی را که آآآآآنقدر بزرگ داشتیم و مثل پتک بر سر نفسمان کوبیدیم تا یک روز بی موالاتی دیگرانی تمامی ایمانمان را خدشه دار کرد و ما هنوز که هنوز است نفهمیده ایم،

می آید که به هر دلیلی اگر {به ذهن انسانیمان} از خدا دلگیریم خجلت زده درونمان برخیزیم و بازگردیم به سمت خدایی که با همه بی نیازی اش بیشتر از همه مشتاق و بیش از همیشه منتظر ماست!

...

هر سال محرم می آید تا رفتن حسین را به رخ ایییییییییییییین همه من به ظاهر مسلمان بکشد!

...

محرم که تمام شود حسین(ع) همان حسین(ع) است و ما ...

 

 

     1391/9/7

و من الله توفیق

______________________________________________________

پینوشت:

3. برام بسیار جای خوشحالی داره اگر لطف کنن و بگن که از نظر اونها بهترین نوشته سال گذشته من چی بوده؟ (اگه حوصله گشتن و بازنگری ندارین همونی که تو نظرتون هست موضوعش رو برسونین واستون پیداش می کنم ;) و دوباره واسه نمایش می ذارم بقیه هم استفاده کنن)

4. بازم اینجا بیان مث قبل 

5. سپاس فراوان ;)


  • شبنم اطهری بروجنی

نظرات  (۵)

  • نوید خزاعی
  • ای بابا شرمنده می‌کنید چرا!؟ :دی شما همیشه به خواننده‌ها لطف دارین :)
    بعدم ما کی باشیم باو و سعادته که بیایم بخونیم و این حرفا :دی

    آره اون واقعا هنوز هم خداس ... :دی مرسی پیداش کردید و گذاشتید، یادم نبود خودم :دی
    پاسخ:
    :)

    که دوست جان کلام من است در همه حال (;
  • نوید خزاعی
  • یکی مثل من که حافظه‌ش یاری نمی‌کنه، موقعی که منتخب می‌خونه +۱ می‌ده ... :دی از تو پنل بلاگتون محبوب‌ترین مطالب رو فعال کنید، ده‌تای اولش مطمئنا نظر من هم هست :D
    ------
    سال خوبی رو برای نوشتن‌تون آرزو می‌کنم :)
    پاسخ:
    سلام
    این که نظر دادین بسی مایه خوشحالیه
    واسه این اینو گذاشتم که هر کسی یه سری یا حتی یه دونه نوشته هست که وقتی می خونه به دلش میشینه... می خاستم یه تنوعی بشه به ظاهر  هم  نشون بدم  خواننده هام برام مهمن...
    واسه شما یه دونه بود نوشتین "این یکی خدا بود" ... وقتی واسه هیچ کدوم دیگه نظر ندادین یعنی واسه این یکی دیگه خیلی نظرتون جلب شده که افتخار دادین و نظر دادین، پس با اجازه تون اونو می ذارم  :دی
    چشم حتما مطالب محبوب رو هم فعال می کنم
    همین که میاین وافعا ممنون :)
    تک صندلی هم بود! یادت رفت!در رتبه سومم بود تازه:)
    پاسخ:
    tnx :)
    خب بله دفاع تموم شد با همه حواشی و من اومدم به قولم عمل کنم. اولا که دکتر شریعتی رو تو نوشتی ومن خوندم پس من مدیون تو هم هستم که اینو با من و بقیه سهیم شدی. خب بگذریم. من دنبال "استکشافمیگشتم که خیلی دوسش داشتم.
    بعد از اون :
    در رتبه سوم تک صندلی قرار میگیره و 
    در رتبه چهارم : 
    دیگرانی را می خوانم ...
    شبیه کسی نمی نویسم اما
    هر گوشه از خودم را
    میان تکه های یک روح متلاشی می یابم!
    و این چنین است که به خویشاوندی انسان ها ایمان می آورم ...
    این چند نمونه رو روزایی منتشر کردی که با حس من همخونی زیادی داشته ولی همشون زیبا بودن و تو این مدت خوندنشون دقایق قشنگی رو برای من رقم زد. نشونشم اینکه شب دفاع با اون حجم کار اومدم اول روحیه بگیرم بعد بشینم سر کار:)
    موفق باشی و همیشه بنویس
    پاسخ:
    aaaaaaaaasheghetam :-*
    merrrrrrrrrrrrsi :-X
    خب از اونجایی که فردا دفاع دارم گفتم یه سری بزنم و بشینم سر کارام اما دوباره کلی جذب شدم. من اینو خیلی دوست داشتم که عنوانش بود:
    بازم بود البته که ایشالا بعدا میام میگم. یه کم گشتم پیداش نکردم:|
    پاسخ:

      ینی من با خواننده هام میشیم 70 ملیون!!!

    اون از اونا که دستشون درد نکنه به ما سر میزننا ولی خب بیان یه معرفیم بکنن یا یه نظری بدن دیگه :دی

     اینم از شماها که منت میذارین مدام تشریف میارین و هی نظرم میدین مثلا! :دی

    خب دستت درد نکنه دیگه!

    یهوبگو ننویس و خلاص:))

    اون که پر واضحه نوشته های دکتر قابل مقایسه با من نیست  :(  اصلا ولی از نوشته های من انتخاب کنی بهتره ها! :دی

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">