... و من می نویسم!

یک روز باید از همیشه جدا شویم و جاودانه شویم در آنانی که با اذهانشان عشق می آفرینند ...

یک روز باید از همیشه جدا شویم و جاودانه شویم در آنانی که با اذهانشان عشق می آفرینند ...

... و من می نویسم!

در روزهایی که دیگر
نه ما سر بلند می‌کنیم و نه عشق
باید نوشت!

_____________________________
اگر علاقه مند خواندن مطالب رمزدارهستید
با پیام خصوصی ایمیل بگذارید تقدیم میکنم


_____________________________
راستی اگر از دیگری می‌نویسید
لطفا با منبع!
حتی از این حقیر (;

دنبال کنندگان ۲ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
پیام های کوتاه
  • ۲۴ فروردين ۹۳ , ۱۶:۵۹
    جاده
بایگانی
آخرین نظرات

این یکی شدیدا ارزش پست شدن داشت !

يكشنبه, ۴ اسفند ۱۳۹۲، ۱۱:۲۷ ق.ظ

 

 

هر گوشه ای از شور آواز من پیدا می شود  قصیده ی تو

نور باور پرواز تابه کجا تابیده شد به جان ز دیده تو

 

طلوع نگاه شروع شراب از مختصات راه توست

ایمان من در حلقه ی هندسه ی اندام توست

ایمان من در حلقه ی هندسه ی اندام توست

 

نامت از ازل شکفته بر لب نقره می زند رخ تو بر شب

کاش این ماجرا به سر نیاید شاهی بی گمان به مسند دل

نجوا می کنی امید ساحل کاش این ماجرا به سر نیاید

 

طلوع نگاه شروع شراب از مختصات راه توست

ایمان من در حلقه ی هندسه ی اندام توست

ایمان من در حلقه ی هندسه ی اندام توست

دوباره ای ابر مه آلود من مستانه ام کن 

دوباره ای ابر مه آلود من مستانه ام کن

 

 

ببار ای ابر می اندود من مستانه ام کن

بسوز اندیشه را از بیخ و بن دیوانه ام کن

چو رودی بر روانم شو روان ای دولت شب

بکن تن را زمن، من را ز تن جانانه ام کن


اینم لینک دانلودش : هندسه

  • شبنم اطهری بروجنی

چارتار

نظرات  (۵)

وااااااااااااااااااااااااااااای خدایا حاضرم از سیوینگم ایکس دلار بدم برگردم به اون روزا یه کم!!!!!!!!!!!!! ینی من این شعرا رو زندگی کردم:) ینی توش غلت زدم اصلا!
اقای خزاعی هم بوده اینجا! البته معلومه ایشونم چارتار باز بود :دی
وااای بچه ها خیلی دلم براتون تنگ شده:| 

پاسخ:
ما هم خیییییییییییییییلیییییییییییییی مهسا جونی :*
  • نوید خزاعی
  • ینی یه آلبوم دادن، یه ملتی رو ریختن به هم !!! :| :دی
    ایول.
    پاسخ:
    :دی
    افرین منم گوش میدم همین راه و نام رو میگه اما تو هر دو نوشتی راه:))))
    من خیلی دقیقم شبنم! مخاطباتو کم فرض نکن=))
    پاسخ:
    بله بله شما همیشه متین می فرمایید حالا درستش می کنم
    من؟!!! کی کم فرض کردم؟!!!!!!!!! )-]
    اقا من میگم این میگه: طلوع نگاه، شروع شراب از مختصات نام توست. 
    دلیلم هم اینه که به اندام بخوره!
    هرچند دوست داشتم بگه مختصات "ناب" توست و همین شکلی هم استتوس میکردم تا دیروز:دی
    ولی سرچ کردم دیدم راه، نام، ناب هرسه گفته شده است:)) 
    ینی کار و زندگی که ندارم من فقط مونده رسیدگی به همین امور;)
    پاسخ:
    شما دقیقا درست می فرمایید ولی متاسفانه من الان باز گوشیدم دیدم همین راه رو دقیقا :-" میگه شرمنده اخلاق ورزشکاریتونالبته آخریو هم میگه "نام" (حالا میگیم تو کنسرتی که مامیریم بخونن "ناب" :)) )
    شرمنده م ولی با جستجوی هری پاتر قابل مقایسه ست اصلن؟!! :-":-":-":-" ... :))
    متشکرم. حرفی نمیزنم چون میدونم تو پست شدنش به اینکه چه قدر دوستش دارم فکر کردی:*
    پاسخ:
    :-*
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">