... و من می نویسم!

یک روز باید از همیشه جدا شویم و جاودانه شویم در آنانی که با اذهانشان عشق می آفرینند ...

یک روز باید از همیشه جدا شویم و جاودانه شویم در آنانی که با اذهانشان عشق می آفرینند ...

... و من می نویسم!

در روزهایی که دیگر
نه ما سر بلند می‌کنیم و نه عشق
باید نوشت!

_____________________________
اگر علاقه مند خواندن مطالب رمزدارهستید
با پیام خصوصی ایمیل بگذارید تقدیم میکنم


_____________________________
راستی اگر از دیگری می‌نویسید
لطفا با منبع!
حتی از این حقیر (;

دنبال کنندگان ۲ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
پیام های کوتاه
  • ۲۴ فروردين ۹۳ , ۱۶:۵۹
    جاده
بایگانی
آخرین نظرات

به سوی تو

سه شنبه, ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۳، ۰۶:۰۳ ب.ظ

در پی تو ام

و میان این مردم گام بر می دارم

نمی دانم چه صیغه ایست

دلم که تنگ تر می شود

سخت تر از میانشان می گذرم.

  • شبنم اطهری بروجنی

نظرات  (۶)

اومدم ببینم اومدی یا نه:)))
 چرا همه چی رمزکی شده :| 
 

پاسخ:
عزیز من دلم یه ذره س برات پیگیرترین خواننده من از اونور دنیا هم حواست به من هست رفیقم :********************
به خاطر تو ام شده ادامه می دم

چشم قلبی:)) امیدوارم یادت اومده باشه

پاسخ:
:))

چرا هنوز من با اینا اینقدر حالم خوب میشه!یه چیزی ازش تو من ته نشین شده و با خوندنش هم روحم انگار دوباره اونو تو خودش حل میکنه!

پاسخ:
به همون دلیلی که منم تا میبینم تو نظر گذاشتی چشام قلب میشه :* :)
  • نوید خزاعی
  •  لااااااایک! :دی
     لاایک :)
     لایییک ... :(
    -----
     عالی :)

    پاسخ:

    ;;-)

    دست پرورده ایم:)))))))) (مطمئن نیستم درست گفتم ولی فک کنم همینو میگن)
    راست میگی! عجیبه! بعد دیدی حالتم که خوب باشه پیاده روی چه حالی میده؟ انگار همه ادما چه خوبن اصن:)) محبت میترکونه از همه جا میریزه رو سرت:))

    پاسخ:
       تو که خدااای محبتی خودت!
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">