... و من می نویسم!

یک روز باید از همیشه جدا شویم و جاودانه شویم در آنانی که با اذهانشان عشق می آفرینند ...

یک روز باید از همیشه جدا شویم و جاودانه شویم در آنانی که با اذهانشان عشق می آفرینند ...

... و من می نویسم!

در روزهایی که دیگر
نه ما سر بلند می‌کنیم و نه عشق
باید نوشت!

_____________________________
اگر علاقه مند خواندن مطالب رمزدارهستید
با پیام خصوصی ایمیل بگذارید تقدیم میکنم


_____________________________
راستی اگر از دیگری می‌نویسید
لطفا با منبع!
حتی از این حقیر (;

دنبال کنندگان ۲ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
پیام های کوتاه
  • ۲۴ فروردين ۹۳ , ۱۶:۵۹
    جاده
بایگانی
آخرین نظرات

وضعیت سفید فروردین تا پایان رمضان 93!

سه شنبه, ۷ مرداد ۱۳۹۳، ۰۷:۲۵ ب.ظ

2014-07-28

ای ماه سر به مُهر! سر از سجده برمدار 

پشت سرت کسی‌ست که شق‌القمر کند

[محمود حبیبی]

یا علی      


2014-07-27

این قـول حق بود  آیا کـه  این  زمین               باشد که برامامت مستضعفـان رود؟!

[سید علی مهدوی]

خدایا صداشونو بشنو دیگه تا کی اسرائیل بتازد؟!!!!!!!!!!!!!!!!


2014-07-26

...

نومیدی و درگاه تو؟! بی‌سابقه باشد

هر کار ز تو آید و این کار نیاید

آخر به کجا روی کند؟ ای همه رحمت!
گر در بر تو شخص گرفتار نیاید


دیدم همه جا بر در و دیوار حریمت
جایی ننوشته‌ست گنه‌کار نیاید

...

[سید رضا موید]


2014-07-24

سی پاره ی حضور مرا چله بست شو

قرآن به سر بگیر و بگو: والسلام عشق...

(بیتی از همون شعر 01-07-2014)


2014-07-23

با رویای تو بیدارم همیشه

شبایی رو که غرق اضطرابم



دیگه گریه نکرد

فقط حوصله کرد ...


شبهای قدر :

نگران منی به تو قرصه دلم ...

--------------------------------------------

یه غرور یخی! ...

یه شب از همه چی به خدا گله کرد ...

--------------------------------------------

تحمل نداره نباشی ...

بقلم کن ازم همه چیمو بگیر ...


همیشه بغض تو دنیامو لرزوند ...

...

من اینقد خواب بد دیدم که می خوام

دیگه هیچوخ تو این دنیا نخوابم

...

ببین دنیای من می لرزه بی تو ...

باید پایان کابوسم تو باشی ...


2014-07-15

به زیبایی تو کسی رو ندیدم ...


2014-07-14

آلمانته!;)

تو یادم دادی عاشقیمو ...


2014-07-13

هنوزم به جز توکسی رو نداره ...


2014-07-12

مگه میشه باشی و تنها بمونم؟!!!!

محاله بذاری، محاله بتونم ... :)


2014-07-11

مگه میشه باشی و تنها بمونم؟!


2014-07-10

تو خودت می دونی من ازت چی میخام


2014-07-09

(اوفففففففف!!! برزیل نابووووووود شد!!!)

نگران منی مث بچگیام :-*


2014-07-08

نگران منی که نگیره دلم

واسه دیدن تو داره میره دلم


2014-07-07

تو به جای منم داری زجر می کشی! ...

(واااییی که صدای این مرتضی پاشایی دیوونه می کنه آدمو!)


2014-07-03

خیلی از آدما وقتی بارون میاد چتراشونو جا میذارن ... ::::::::: ....


2014-07-01

از رکعت نخست در افتاده ام به شک
در سجده کفر گفته ام و در قیام عشق
(علیرضا بدیع)

2014-06-30

امروز یه کم حالم گرفته ست! وظیفه مون بودا اما  مردم این همه دعا کنن بعد ... بی خیال اصن به من چه!


2014-06-29

اینم از این

به خدا انگار اعضای خونواده م بازی داشتن! یه نفس راحتی کشیدم!

به لطف خدا والیبال رفتیم مرحله بعد :)


2014-06-28

بیا! ببین، رفاقتم رفت قاطی ... استغفرالله! دیگه یاااااادشم به ما نیست!!

هییییییییییییی روزگااااااااااارر!!

( حدیث نفس :))  )


2014-06-28

بیپ بیپ هوراااااااااااااا

مث همیشه والیبالو عشقه ;)

فقط ...

آقا یه نفر نیست بیاد کمک من نذرامو ادا کنیم؟! :-" :-" :دی {اون موقع جوگیر شدم!} :))))))


2014-06-26

پای بردار اسب من! یک گام دیگر مانده است

شیهه‌ای تا فتح منزل‌گاه آخر مانده است

(اصغر عظیمی مهر)


2014-06-24

من به دنبال نجات ملتی بودم! ولی

گاه منجی در نجات خویش هم درمانده است

(اصغر عظیمی مهر)


2014-06-21

از این سفره ها معجزه دور نیست!


2014-06-20

من ابراهیم عشقم، مردم اسماعیل دل‌هاشان
محبت مانده شمشیری که گردن را نمی‌فهمد

[نجمه زارع]


2014-06-17

تو عین میوه‌ی ممنوعی و شگفت این جاست
تو را نچیده سزاوار این هبوط شدم
[محمدرضا ترکی]


1393/3/19

این ذره ذره
گرمیِ خاموش وارِ ما
یک روز
بی گمان
سر می زند جایی
و خورشید می‌شود
...

(سیاوش کسرایی)


1393/3/18

تو ماهی و من ماهی این برکه کاشی

اندوه بزرگیست زمانی که نباشی

...

هرگز به تو دستم نرسد ماه بلندم

اندوه بزرگیست چه باشی چه نباشی!

(علیرضا بدیع)

از بس که  دلمو یه حالی کرد ...

با هر سلیقه ای آهنگشم ارزش حد اقل یه بار شنیدن رو داره  :

http://bayanbox.ir/id/8313339029712748747


1393/3/17

و اکنون خداوند قلم را در دستان تو نهاده است ...

(خود ...م!)


1393/3/16

این‌که هر شعری که می‌گویم پریشان می‌شود
تار مویی از تو لای دفترم جا مانده است
(اصغر عظیمی مهر)

1393/3/10

طوفان شده دریای غزل در دلم اما
با لب زده‌ای بر لب من مُهر نگفتن
[محمد عابدینی]

آینه

بهترین دوست من است

چرا که وقتی من گریه میکنم او هیچ گاه نمی خندد…!

[چارلی چاپلین]


1393/3/5

چند روزی نیستم واسه همین چنتا بیت وضعیتی میذارم که می دونم وضعیت این چند روزمه (;

دست وقتی که تکان دادی عجب حالی شدم

اندکی برگشتم و دیدم که با من نیستی!

(کاظم بهمنی)
دل نبستم به خودِ مدرسه حتی! چه رسد
به عبایی که پس از مدرسه آویختنی‌ست
(یاسر قنبرلو)
هاتف ز هر کس حال دل جستم چو او محزون شدم          
ور حال دل گفتم به او چون خویش محزون کردمش
(هاتف اصفهانی)

1393/3/4

به قول دوستی:

و یک سر برای کوبیدن به دیوار!!!!!!!!!!!!!!

(صرفا جهت تخلیه!)


1393/3/3

ماییم و نوای بی نوایی

بسم الله اگر حریف مایی


1393/2/25

ناظر بزرگ!

من میان قصه ات

                   گیج مانده‌ام.

...

ناظر بزرگ!

لحظه‌ای نگاه کن

روی صحنه را:

             شیشه‌های خرد و خالی شراب

             چهره‌های خواب

             وحشت و عذاب

             قطره های خون

             فصل‌های پاره پاره جنون

             پس شکوه قصه ات کجاست؟؟!

(زخم آب‌های روان از  نغمه رضایی)

وضعیتم فقط اون بخش اولش بود :دی ولی برای اینکه از نخوه تصویرسازی و ایجاد ارتباط کل شعر خوشم اومد و برای معرفی شاعر بخشی از آخر شعرو هم آوردم بقیه شو خودتون برید بخونید :-" ) 


1393/2/21

آخرین جرعه ی این جام تهی را تو بنوش ...

(شعر: فریدون مشیری، آواز: علیرضا قربانی)


1393/2/15

برای تغییر وضعیت عچالتا این یه قالب رو هم ببینید و بین این 2 تا آخری و قالب همیشگی قبلم نظر بدید  :دی (مهسا با تواما کس دیگه که نظر نمی ده اینجا فقط خودم و خودتیم بعضی فک می کنن خل شدم  اینجا می نویسم بعد تو میای می خونی :دی) :-"


1393/2/13

 

یادش به خیر

بر شبنم روی جوانه که بوسه میزدم

گویی

من زنده میشدم در رگهای خدا


1393/2/11

ساقی  بیار  ساغر  اردیبهشت  را

در پهنه حیات  بپا کن  بهشت را

...

مطرب کجاست تا که نوازد چغانه ای

از یک کرشمه بسراید سرشت را ...

(فرهنگ باریکانی)


1393/2/10

 

زندگی سنگ عظیمیست، ولی می‌شکند                                             که روان زیر پی اش جوی حقیریست، منم

 

(حسین جنتی) 


1393/2/9

 

چــه حسن ِ اتفاقی ! اشتراک ما پریشانـــی  است

که هم موی تو، هم بغض من، آری شانه می خواهد

 

(سجاد رشیدی پور)


1393/2/8

 

شانه هایت را برای گریه کردن دوست دارم، دوست دارم ...

 

(صدای جاودانه خانوم هایده)


1393/2/7

 

بخواب دخترم

پیش از آنکه برایت قصه بگویم

قصه های من تنها به درد نخوابیدن می خورند


(لیلا کردبچه  -   صدایم را از پرنده های مرده پس بگیر)

 


1393/2/6

 

بوسه های خداحافظی تلخ اند

تلخ

آقای مسئول کنترل بلیت

و تلخ تر آنکه ما هر دو شاعریم

  

قطارها سوت میکشند

و شاعرانی که نزدیک ایستگاه خانه دارند

شعرهای غمگین تری می نویسند

 

(لیلا کردبچه-کلاغمرگی)


1393/2/5

ما که نفهمیدیم چی شد ولی خب بالاخره درست شد! و ما بازگشتیم :دی

خب قالب قبلی رو که دوستان گفتن فقط واسه عید باشه (;

از الان یه هفته این قالب آزمایش میشه بعد یه قالب دیگه و بعد قبلی ببینیم دیگه هر کدومو شما دوست داشتین می ذارم بعععععععععدش

:دی


1393/1/9


شاید نفهمیدی که من بی اون که تو چیزی بگی سپردمت دست خدا که بی خدافظی نری ... (playing siavash ghomeyshi!)


1393/1/7

این یکی حیفه استتوس بشه پستش می کنم براتون می ذارم :) ;)


1393/1/4

هر زمان نو می شود دنیا و ما

بی خبر از نو شدن اندر بقا

... (کیستی تو؟!  مولوی عزیز)


1393/1/2

به طور آزمایشی قالب وبلاگ عوض شد اگه دوست نداشتین بگین برش گردونم ;)


زندگی بدون آب از گلوی ماهی پایین نمی‌رود.
به عقیده گیوتین، سر آدم زیادی است.
قطرهٔ باران، اقیانوس کوچکی است.
به یاد ندارم نابینائی به من تنه زده باشد.

(پرویز شاپور)


بسم الله الرحمن الرحیم
یا مقلب القلوب والابصار ...

 

  • شبنم اطهری بروجنی

نظرات  (۲)

سلام بسیار جالب!! مرد.. عالی.. فوق العاده..
من وب سایت خود را نشانه گذاری می کنم و
خوراک اضافی؟ من خوشحال هستم که اطلاعات مفیدی را در اختیار شما قرار می دهم
اینجا در داخل ارسال، ما می خواهیم استراتژی های اضافی در این زمینه، با تشکر از به اشتراک گذاری.
.....
پاسخ:
ترجمه خیلی جالب گوگل :دییییییییی
مبارک باشه:دی
پاسخ:
مرسی:دی
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">