... و من می نویسم!

یک روز باید از همیشه جدا شویم و جاودانه شویم در آنانی که با اذهانشان عشق می آفرینند ...

یک روز باید از همیشه جدا شویم و جاودانه شویم در آنانی که با اذهانشان عشق می آفرینند ...

... و من می نویسم!

در روزهایی که دیگر
نه ما سر بلند می‌کنیم و نه عشق
باید نوشت!

_____________________________
اگر علاقه مند خواندن مطالب رمزدارهستید
با پیام خصوصی ایمیل بگذارید تقدیم میکنم


_____________________________
راستی اگر از دیگری می‌نویسید
لطفا با منبع!
حتی از این حقیر (;

دنبال کنندگان ۲ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
پیام های کوتاه
  • ۲۴ فروردين ۹۳ , ۱۶:۵۹
    جاده
بایگانی
آخرین نظرات

پر پرواز

دوشنبه, ۲۷ مرداد ۱۳۹۳، ۰۴:۴۴ ب.ظ

خدایی اسمو ببین! :دی توی دفترم بالای خودش نوشته بودم واسه همین عوضش نکردم شمام ببینید :دی 

دیگه بقیه چیزهایی رو که میذارم ترتیبشونو نمی دونم اما خب حتی حال و هوای این شعرا هم نشون می ده که  جوونتر بودیم  :دی

این شعرو که خوندم ... هیچی، بیخیال! برید ادامه مطلب :-*

.

چادر گلدار نابم را چو بر سر می کنم                نرگس چشمان مستم را همی تر می کنم

روح بی تاب مرا تا آسمان پر می دهد             درهوایش قلب من هم شعر نو سر می دهد

می روم تا کهکشــــان‌ها تا ســــــراب             تا پریشــــان حالی و عشـــــــــــق و شراب

تا نوای بی صــــــدای اشـــــــــک و آه               تا شــــــــــمیم دلنـــــــــــواز توبه گاه

تا به آنجـــــایی که غم‌ها ماتـــــم است               وز تبــــاهی قامت گل‌هــــا خـــــم است

می‌روم تا اوج معنـــــــای حضـــــــور           تا طـــــــــهارت تا کریمی بی غـــــــرور



  • شبنم اطهری بروجنی

نظرات  (۱)

اقا این مث شعرا کتاب دینی میمونه:)) عالی بود. افرین. من به تو افتخار میکنم:*
پاسخ:
اتفاقا واسه ی کلاس دینی نوشته بودم یاذمه :))))
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">