... و من می نویسم!

یک روز باید از همیشه جدا شویم و جاودانه شویم در آنانی که با اذهانشان عشق می آفرینند ...

یک روز باید از همیشه جدا شویم و جاودانه شویم در آنانی که با اذهانشان عشق می آفرینند ...

... و من می نویسم!

در روزهایی که دیگر
نه ما سر بلند می‌کنیم و نه عشق
باید نوشت!

_____________________________
اگر علاقه مند خواندن مطالب رمزدارهستید
با پیام خصوصی ایمیل بگذارید تقدیم میکنم


_____________________________
راستی اگر از دیگری می‌نویسید
لطفا با منبع!
حتی از این حقیر (;

دنبال کنندگان ۲ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
پیام های کوتاه
  • ۲۴ فروردين ۹۳ , ۱۶:۵۹
    جاده
بایگانی
آخرین نظرات

غیرت فردی، اعتقاد و غرور ملی :)

دوشنبه, ۲۴ شهریور ۱۳۹۳، ۱۰:۴۰ ق.ظ
  • شبنم اطهری بروجنی

والیبال ایران

غرور ملی

نظرات  (۹)

سلام. صبح به خیر
این جانب حاضریمو اومدم بزنم:))
اقا دستت درد نکنه که رسیدگی می نمایی:*
پاسخ:
عزیز دلی ;)
نمیشه یه لینک بذاری برای مشاهدا نظرات بیشتر؟
اگه نمیشه هم ایراد نداره. همین که زود ود سر میزنم دیگه کمتر چیزی از قلم میفته;)
اینا باید قشنگ بیاد تو اینباکس من اخه! من بدونم تو کدوم نظرا رو که ج دادی با من بودی. والا:))
پاسخ:
علاوه بر اون باشه ببینم میشه تعداد اینایی که میشه دیدو زیادتر کرد میکنم :-*
این دفعه که یهو تو کتابخونه دیدمت! شانسم گفت همونم دیدم! تازه عصر اون روز خالی بودم که نیومدین خااانوم!
شبنم من یه سری نظراتو نمیبینم! چی کار کنم خب! من اصن اون دوشنبه رو ندیدم! زیاد نظر میذارم بعد اونا میره از تو لیست کامنتا منم نمیدونم کجاها دنبالشون بگردم :(
پاسخ:
در ان باره با خودت مستقیم صحبتیدم (;
نییدونم که!! :/ میگی چیکار کنیم! ایده بده مهندس جونم! :دی شوما استاد مایین (;
خب بی مزه! یعنی چی که یه روزی بگم یادش به خیر!!!!
خب بیا دوباره بسازیمشون:((
کِی میای اصفهان؟ هان؟ مگه نگفتی میای خونمون. کوووووووووووووووووووو؟
پاسخ:
من اصفهان بودم! 1 هفته س!! تو نظرات همونجایی که گفتی خالی میکنم کی؟ گفتم فردا خوبه؟ دوشنبه ... دیدم خبری نشد گفتم نتونستی خالی کنی دیگه ... خب وقتی وقت خالی نداری من کجا بیام خونه تون؟!!!!!
وااااااااااااااااااااای! یادش به خیر. اون روزا سپیده تازه رفته بود! برام تعریف میکردی از سپیده و والیبال:))
چقدرم یاد گرفتم. فقط موسوی یادم مونده:))))))))))) کلی خاطره که از کنار این خاطره ها به وجود اومده بود برام زنده شد. اومدن کتابخونه مرکزی و نشستنمون تو چمنا و دو سه ساعتی تحلیل و بررسی جامعه از دیدگاه عرفانی و اجتماعی:))
پاسخ:
واااقعا :))
 یاد خیییییییییییلی چیزا بخیر ...
واقعا فک نمیکردم یه روز با حسرت بکم یادش بخیر!!! :/
چقتدار؟!!
اقتدار؟! اقتدارشو تو چه جوری دیدی؟! عکس برات میفرستم که اصن معنی اقتدارو درک کنیا! خوبه حالا خودم یادشون دادم چه طوری واسن:))
پاسخ:
:))
چرا تو این عکسه علیزاده نیست؟؟؟؟!!!! اینجاا هم تبعیض ؟!! :D:D:D
پاسخ:
:)))))))))))))))
ب........بیییییییییییییییین!!!
ولی جدا از شوخی این مال لیگ جهانیه اما بازم نمی دونم چرا نیست! من چون اقتدار توش خیلی جالب بود اینو انتخاب کردم :)
حالا سوالا به کنار!
یه جلسه معارفه دیگه باید برام بذاری. یه سری چیزا یادم رفته:))
پاسخ:
:))))))))
این من در حین دیدن فیلم :   :)
و کلی سوال هم در ذهنم:)))))
پاسخ:
سوالاتو از خودم بپرس (;
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">