... و من می نویسم!

یک روز باید از همیشه جدا شویم و جاودانه شویم در آنانی که با اذهانشان عشق می آفرینند ...

یک روز باید از همیشه جدا شویم و جاودانه شویم در آنانی که با اذهانشان عشق می آفرینند ...

... و من می نویسم!

در روزهایی که دیگر
نه ما سر بلند می‌کنیم و نه عشق
باید نوشت!

_____________________________
اگر علاقه مند خواندن مطالب رمزدارهستید
با پیام خصوصی ایمیل بگذارید تقدیم میکنم


_____________________________
راستی اگر از دیگری می‌نویسید
لطفا با منبع!
حتی از این حقیر (;

دنبال کنندگان ۲ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
پیام های کوتاه
  • ۲۴ فروردين ۹۳ , ۱۶:۵۹
    جاده
بایگانی
آخرین نظرات

وضعیت سفید از مرداد تا آذر ماه سال 1393

يكشنبه, ۹ آذر ۱۳۹۳، ۱۰:۱۸ ق.ظ

2014-11-29

اینجا برای از تو نوشتن هوا کم است ...‏

اکسیر من نه این که مرا شعر تازه نیست

‏....من از تو می نویسم و این کیمیا کم است ....‏

خون هر آن غزل که نگفته‌ام به پای توست....

آیا هنوز آمدنت را بها کم است؟!

 

[شاعر محمد علی بهمنی]

خواننده علیرضا قربانی

قشنگه پیشنهاد میشه حتما گوش کنید

شعرش که دیگه فوق العاده ست!!!!


2014-11-28

دوست تکانی!


2014-11-27

هیچی به اندازه دیدن یه همکلاسی قدیمی و همصحبتب و گذران پاره ای با یه دوست قدیمی نمی تونه هفته‌ی دانشگاهی آدمو قشنگ کنه :)


2014-11-26

loading ...


2014-11-25

ساده بودی مث سایه/ مث شبنم رو شقایق/ مث لبخند سپیده/ مث شب گریه ی عاشق ...[ آقای صدا و من و سپیده :)] عااااشق این شعراییم که اسم من و خواهرام توشون کنار هم میاد! تازه کمم نیستن ;) اما به خصوص که با خودشون آهنگا رو گوش کرده باشم و گفته باشم که این آهنگا بعدا هر بار گوش کنم منو یاد این روزا میندازه ;) :)

واژه رنگ زندگی بود/ وقتی از تو می سرودم ... :)

پی نوشت وضعیت : :دی من تازگیا خل نشدما! از اولش همین جوری بودم شاهدم دارم :)))))


2014-11-24

قلبم رو تکراره ...


2014-11-23

مازوخیست!


2014-11-22

کشتی کج!


2014-11-21

پریشان است گیسویی در این باد و پریشان‌تر

مسلمانی که می‌خواهد نگاهش را نگه دارد

[سجاد سامانی]


2014-11-19

هجوم کلمات!


2014-11-17

وسیع باش و تنها و سر به زیر و سخت ...

[سهراب سپهری]


2014-11-16

یکی هست

که امشب

واسه اون میخونیم همه مون، ولی اون خوااابههه

حدایا

کمک کن

...

--------------------------------------------------------------------------------

امشب شب اول قبر خیلی هاس براشون یه آیه هم شده قرآن بخونیم :) 

سوره واقعه هم کوتاه هست هم توصیه شده ممنون :)


2014-11-15

دوباره گوش ندادن آهنگایی که خیییییلییی دوستشون دارم ... :(

جبر! 


2014-11-14

23 آبان-محرم! دلگیرترین جمعه ای که تا حالا تجربه کرده بودم !!! :(

30 سال و 3 ماه و 3 روز .... :(((((

{پایییییییییییییییییز؟!!

چرا تموم نمی شیییییییییییی!؟!!!

بد شرو شدی

بد مصادف شدی

بد تر به نیمه رسیدی ...

می خوای چیکار کنی؟!:(((}

پی نوشت: هر کاری می خوای بکنی بکن؛ خدای ما خدای دانه های انار توست ... [از تلخ ترین تلنگرها، باشد که به یادگار بماند :( ]

onhda fdhlvcn .....


2014-11-13

گوش کن دورترین مرغ جهان می خواند

...

گوش کن، جاده صدا می زند از دور قدم های ترا ...

چشم تو زینت تاریکی نیست 
پلک ها را بتکان، کفش پا کن، و بیا 
و بیا تا جایی، که پر ماه به انگشت تو هشدار دهد 
و زمان روی کلوخی بنشیند با تو 
و مزامیر شب اندام ترا، مثل یک قطعة آواز به خود جذب کنند 

...

[یک سپید بسیااااااار زیبا و خاطره انگیز از آب آب آب!: سهراب!!]


2014-11-12

من به زندان تو ام، یا که تو زندان منی؟!! 

[چه حرف‌ها  از   رضا احسان پور]


2014-11-11

واااااقعا گاهی وقتا برای رسیدن به چیزی اونقدددددددددددر می دوی و اونقددددددر غرامت می دی و اونقددددددددددددر خسته می شی که دیگه رسیدن هم اوندددراااا لذتی نداره! :|

حقیقتیه! (;

vhsjd ;sd ldn,ki lk fhdn fh o,nl ]d;hv ;kl?! hwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwgk ngl kld o,hn nvs fo,kl lj,[id?!!!!!!!! , hdk[,vd heeeeeegh n,sj knhvl ld n,kd ;i!:\


2014-11-10

یکی اینجاست که مردن/ واسه‌ی تو/ زندگیییییشه :)


وقتی خدا ایییییییییین همه صیر پیشه می کنه مقابل خون خودش ... از همون وقتاییه که از صبرش خیییییییییییییییییلی می ترسم!! :'(

یا ثارالله (شام غریبان 93)


2014-11-02

عباس جان

از همان خیمه تو دستور اگر می دادی که به این سمت بیا اب اطاعت می کرد! یا قمر بنی هاشم

التماس دعا

2014-11-02

گاهی تنها یک دعا کافیست تا همه چیز عوض شود ...


2014-10-30

"تجربه ثابت کرده هر کی شخصیت داشته قطططعا یه چیز دیگه ای رو نداره! " (از نطق های برحق دوستان (; )


2014-10-29

وقتی دوستات اییییییییینقدر مهربونن از دور شدنشون می ترسی!


2014-10-20

اصفهان زیبا نیست وقتی که زیبایی دختری از او گرفته می شود :((


2014-10-13

"پاییز یادم داده که احساسمو باید بگم نگه ندارم بغضمو حرفامو خوب و بد بگم ..." :)

[خواننده علیرضا قرایی منش]

اینجا به همه میگم بهت نگن که دلمون برات تنگ شده خودمم خیییلی سعی می کنم اما خب دیگه خیلیم نگیم یهو هوا ورت می داره که ... (;

ولی جدی اینا پیش راهی که شرو کردی و هدفی که داری و آینده قشنگی که ان شالله در انتظارته فقط خار کنار گل رزه

روزا و شبات مث همیشه هدفمند و پر انگیزه آبجی کوچیکه :-*


2014-10-08

خداجون پاتو از رو گاز ور دار قربون دستت! :)


2014-09-26

خوب شرو نشدی پاییز! اما من خوب تمومت می‌کنم، حالا ببین :)


این اولین باره بعد رفتنت ...

دلم تنگ شد برای اینکه نصف شب از تهران برسی و به زور از رختخواب بیرونم بکشی و بنشونیم با هم کله پاچه بخوریم، سر زبونش تو سر و کله هم بزنیم، بعدشم هم خوااااااب تا کله ظهر!!


2014-09-24

اینکه الان سکته نکردم و در خدمتتونم هنوزو فک کنم مدیون روزگارم! اینم از این، همه چی دوباره از نو شرو میشه!! بسم الله


فارغ التحصیلیت مبارک آبجی جونم خیییییلی با شکوه و با کلاس بود و تو هم که مث همیشه می درخشیدی :)

متنی که اون آخر خوندی که دیگه خدااا بود  

انشالله قبولی تخصصتو جشن بگیریم :-*


2014-09-15

هیچی فقط می خواستم بگم اینجا بیشتر شبیه صفحه اخبار شده تا وضعیت :دی اما بازم صعودمون و قرعه خوبمون مبارک (ایران فرانسه آلمان) به امید صعود به مرحله نهایی :)


2014-09-14

ییوووووووووووووووهوووووووووووووووووووووو

هم ما بردیم هم عمو ولاسکو دم همه مون گرم اگه آرژانتین نمی برد ما باید منتظر نتیجه فرانسه-لهستان و باخت 3 امتیازی لهستان میزبان می بودیم و تقریبا نشد بود هرچند با وجود خدا کار نشد نداره

رفتیم جزو 6 تیم برتر دنیاااااااااااااااااااا 

یه دونه ایییییییددددددددددد خیییییییییییییییلی خوشحالم مررررسی خدا  مررررسی بچه ها مرررسی ولاسکو :-*

2014-09-14

دیشب داشت میشد که لهستانم قوطی شه ها اما خب نشد شاید چون واااقعا 14000 لهستانی و صداهای وحشتناکش تشویقای ایستاده شون نه تنها رو اعصاب بچه های ما بود بلکه به اونا انرژی مضاعف که چه عرض کنم 1000 برابر می داد یه الرامی برای احساس نیاز به برد ... البته دیگه یه چیزاییم شانسه تو پون های آخر ست پنج یکی یکی جلو رفتن! ...

خلاصه که ایشالله صربستانو 3 امتیازی شکست بدیم و عمو ولاسکوم ببره و ما صعود کنیم (;

 


2014-09-11

اینو عمدا همین الان و در همین تاریخ زدم که بدونید ایران تقریبا تو یه روز 2 تا بازی انجام داد که یکیش مقابل مربی قبلی خودش دوست و عزیز ایرانیا ولاسکو بود که مسلما حتی از روحیات تک تک بازیکنای ما خبر داشت و خودشم که مربی خوبی بود و خودش تاکتیکای اولیه پیشرفتو به بچه هامون یاد داده بود و فلسفه دان و روانشناس زبردستیم بود اما از هر دو تیم 3 امتیاز و جمعا با 5 امتیاز دور قبل 11 امتیاز و در صدر جدول قرار گرفت

عاااااالی بود عاااااااااااااااااالییییییی

هرچند بازی شنبه با میزبان خییییییییییییلی سخته به خصوص که اونام میخوان انتقام بالا نرفتنشون توسط ایران تو لیگ جهانیو بگیرن اما ایشالله که اونم می بریم و یوووووووهووووو 

چقد ما خوبیم آخه؟!!!!!!! :)))

2014-09-11

یوهووووووووووووو این از 3 امتیاز آغاز ان دوره :) به امید پیروزی فردا دوست دارم معروف :)


2014-09-10

تلخ منم، همچون چای سرد که ساعات طولانی نگاهش کرده باشی و ننوشیده باشی ...

[سید علی صالحی]


2014-09-09

... نمی دانی اما باش!

[دکتر شریعتی]


2014-09-07

از عیانی عنایت، عین اعیان می‌شود
دست خالی هر که راهی خراسان می‌شود

از کبوترهای دست‌آموز گنبد بشنوید:
خوش به حال هر که بر این سفره مهمان می‌شود

ارزش یک عمر دارد ساعتی در این حرم
در مصاف عشق، اغلب عقل حیران می‌شود

...

من پناه آورده‌ام امشب به تو ای وای من!

آهویی در خانه‌ی صیاد، پنهان می‌شود

[اصغر عظیمی مهر]

...

نومیدی و درگاه تو؟ بی‌سابقه باشد
هر کار ز تو آید و این کار نیاید

آخر به کجا روی کند؟ ای همه رحمت!
گر در بر تو شخص گرفتار نیاید

دیدم همه جا بر در و دیوار حریمت
جایی ننوشته‌ست گنه‌کار نیاید

[سید رضا موید]

تولد آقا امام رضا به همگی مبارک التماس دعا

راستی صعود والیبالمون به دور بعد رو هم تبریک میگم اونا رو هم دعا کنید :)


2014-09-02

یوهووووووووووووووووووووووو اینم از امریکا :))


2014-08-31

بیا الکی بخندیم! (فرنیا دختر خاله 7 ساله م)

یووووهووووووووووووووووووووووووووووووو عاااااااالیییییییییییییییییییی عاااالییی

اینم از ایتالیاااااااااااااا

فقط والیبال(ویژتا معروف، موسوی و ظریف :دی)


2014-08-30

به بهههههه خبرای خوبتر!!!!!!!   : اینم یه نی نی دیگهههههه خوووووش اومدی آآآآاااااااخیییییییییییییی خیلی منتظرتمااااا زودتر بیا آففرین  کودک درونم افسار گسیخت :))))

ما که هر چی تلاش می کنی اشتباه نکنیم دقیقا همون کار اشتباهه رو می کنیم! :))

شاید باید چند سال پیش این کارو می کردم هرچند شایدم نباید :دی

استخوان!


2014-08-29

یه گوش بی حافظه می خوام!

و VX!


کاش همیشه خونه پشتی عروسی بود :)

خوشبخت شن انشالله 

2014-08-28

دلم می خواد یه جایی اونور دنیا خودمو جا بذارم :!

[همخوانی پاشایی و گلزار]


2014-08-28

نیم ساعت پیش ، خدا را دیدم

قوز کرده با پالتوی مشکی بلندش

سرفه کنان از کنار دو سرو سیاه گذشت

و رو به ایوانی که من ایستاده بودم آمد !

آواز که خواند تازه فهمیدم ،

پدرم را با او اشتباهی گرفته ام ...  " حسین پناهی "


2014-08-26

من به قدقامت یاران نرسیدم ای کاش

لا اقل رکعت آخر به جماعت برسم

همچنان در همان وضعیتم:دی


2014-08-24

من به قدقامت یاران نرسیدم ای کاش

لا اقل رکعت آخر به جماعت برسم

[محمدمهدی سیار]


2014-08-23

... به نگاهت که به من نیست حسودیم می شه! ... ( امید ساده ترین آهنگم بخونه خیلی قشنگ می خونه :دی )

دارم فک می کنم چه کار مسخره ای بود معنی کردن شعر ها، مثلا این چیزی که از بیت بالا الان تو ذهن منه وااااااقعا اون چیزی نیست که تو شعر نوشته شده و همینطور برای دیگران.

تصمیم‌هایی مانده از دورانِ کبری
تصمیم دارم کلّ‌شان را من بگیرم

[امید صباغ نو]


2014-08-22

دوستی های بی سیاست ...

خدایی آدم در برابر بعضیا هر چی سعی می کنه سکوت کنه ...

آخه حالا فرضا مام بتونیم جالبش اینه فک می کنن ما ...یم و اونا ... استغفرالله!
نمی دونم والا! بازم باشه با خدا!


2014-08-21

سال‌ها گرچه که در پیله بماند غزلم

صبر این کرم به زیبا شدنش می‌ارزد

[علی اصغر داوری]


2014-08-19

فلسفه یعنی تو که بالاتری از درک عشق
سفسطه‌بازی سقراط و ارسطو را ببخش

[شهراد میدری]


2014-08-16
کاش می شد اصصصصلا سراغ ایمبلام نرم یه مدت تعطیل تعطیل بودم خوب بوداااااا!!! :|
برای مامان عززززیییرررر م :
همیشه مشقِ چشمانت پُر از عشق و وفا بوده‌ست
حسابت از زنانِ دیگر دنیا جدا بوده‌ست
[محمد شریف]


2014-08-15

غزل‌هایم بلاگردان این یک بیت حافظ باد
که هر چه هست از آن شیرازی شیرین‌سخن دارم
 
«مرا در خانه سروی هست کاندر سایه‌ی قدش
فراغ از سرو بُستانی و شمشاد چمن دارم»
[بهمن صباغ زاده]

2014-08-10

گیسوانت زیر باران، عطر گندم‌زار... فکرش را بکن
با تو آدم مست باشد، تا سحر بیدار... فکرش را بکن

[غلامرضا سلیمانی]


2014-08-09

با خودت فکر کن آخر تو نباشی چه کسی

توی کافه وسط دود مرا نقد کند

[احسان رشیدی]


2014-08-05

آخرش روزی بهار خنده‌هامان می‌رسد / پس بیا با عشق فصل بغضمان را رد کنیم

[چه حرف‌ها  از   رضا احسان پور]


2014-08-02

موسیقی عجیبی ست مرگ!

بلند می شوی

و چنان آرام و نرم می رقصی

که دیگر هیچکس تو را نمی بیند ... :(((

[گروس عبدالملکیان]


نمی دونم بگم روزای بدی ه یا نه! هم عروسی ه هم ... هم اومدن و هم ...

برای عاقبت به خیری هر دو گروه دعا کنید لطفا


2014-07-30

وانمود کن کند ذهنی اینجوری دیگه کسی ازت توقع نداره!

تگذار کسی بفهمه که می تونی در یخچال رو باز کنی!

هرگز نگذار بفهمن که تو معنی همه حرفا رو می فهمی!

در بسته یعنی که اون پشت یه عااالمه چیزای هیجان انگیز هست

برای یه بچه بد در بسته وجود نداره! 

[آر جی فیچر]  از کتابچه دایرة المعارف بی نزاکتی یا کتاب کوچک شیطنت


2014-07-29

 

خونه تون خیلی شلوغ شده نه؟! چیزای اضافی رو از پنجره پرت کن بیرون!

هر وقت حوصله ت سر رفت الکی جیغ و داد کن، اصلاَ بچه خوب ینی چه؟!!!

کاری کن که همه یاد بگیرن قبل از پوشیدن کفش باید تکوتش بدن و توشو نگاه کنن!

همیشه یادت باشه ساندوسچ داداشی خوشمزه تره!

اگه پاهاتو گلی کنی هیچوخ راهتو گم نمی کنی!

آب بازی وقتی مزه می ده که مامان هم سر تا پا خیس بشه!

[آر جی فیچر]  از کتابچه دایرة المعارف بی نزاکتی یا کتاب کوچک شیطنت


  • شبنم اطهری بروجنی

نظرات  (۴)

میرزا کارش درسته;)
پاسخ:
شوما لطف داریند :)
همون طور که گفتی خیلی زیبا بود: این تیکه هاشو دوست داشتم:دی
اما چه قدر این خوشی خواب‌ها کم است.....آیا هنوز آمدنت را بها کم است؟ بها کم است؟....سرشارم از خیال ولی این کفاف نیست، درشعر من حقیقت یک ماجرا کم است....
هعی! کلا فازمو عوض کردی بچه:))
پاسخ:
خو تقصىر خودت بود گفتى بذار!مىرزا ىه چى مىدونست نذاشته بود دىگه :))))
داره دانلود میشه. مرسیییییی. 
به قول همون اقای رادی من خوب بشو نیستم پس میرزای عزیز میتونه هرجا دوست داشت از توقعات من چشم پوشی کنه:))
پاسخ:
اون فقط محض مزاح بود!!
لینک دانلود!؟
پاسخ:

چی شدههههههههه؟!!! :سووووووووووت

به قل آقای رادی بد عادت شدینا!! :دی

ولی چشم! : http://bayanbox.ir/download/336887939141682644/Alireza-Ghorbani-Parde-Neshin.mp3

اینجا حرف حرف مخاطبه ...

.

.

.

(مگه اینکه میرزا چیز دیگه ای بخواد :-""""""" :)))  ;) )

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">