... و من می نویسم!

یک روز باید از همیشه جدا شویم و جاودانه شویم در آنانی که با اذهانشان عشق می آفرینند ...

یک روز باید از همیشه جدا شویم و جاودانه شویم در آنانی که با اذهانشان عشق می آفرینند ...

... و من می نویسم!

در روزهایی که دیگر
نه ما سر بلند می‌کنیم و نه عشق
باید نوشت!

_____________________________
اگر علاقه مند خواندن مطالب رمزدارهستید
با پیام خصوصی ایمیل بگذارید تقدیم میکنم


_____________________________
راستی اگر از دیگری می‌نویسید
لطفا با منبع!
حتی از این حقیر (;

دنبال کنندگان ۲ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
پیام های کوتاه
  • ۲۴ فروردين ۹۳ , ۱۶:۵۹
    جاده
بایگانی
آخرین نظرات

پیله نشینی

پنجشنبه, ۲۰ آذر ۱۳۹۳، ۱۰:۰۳ ق.ظ

می‌گویند

در پیله‌ات که بنشینی

باکره‌ای

نه چشمی دیده‌ای که بلغزد

نه دلی که ببندد ...

و ببندی

و بلغزی!

  • شبنم اطهری بروجنی

نظرات  (۲)

اخیرا هم رفته بودی تو فاز این نوع نوشتن. همونجایی که گفته بودم افرین شبنم که از پس یه چیزی یا تصمیمی برومدی یا گفتم چه قدر متین! آدرس دقیق بدم؟
ولی این انگار به بلوغ رسیده همچین بزرگ شده. افکار توش موج میزنه. آفررررین:*
پاسخ:
میرزا در مسیر بلوغ فکری ... =))
واااو! یک نوشتار متفاوت با سابق!
از پس این سبکم برومدی. تبریک;)

پاسخ:
مههههههسااااااااااا؟! :|
سبک که نمیشه اسمشو گذاشت ولی در همین حد که آره این ازون متنا بود که وقتی نوشتم حس خوبی بهم دست داد از نوشته م (ینی بله متفاوته) اما با همیشه متفاوت نیست؛سابق منظورت کی ه؟! اگه منظورت با این چنوخته که کاااملا متین اما اگه منظورت با همیشه ست...  هم البته بازم کااااملا متین :دی
ولی خدایی این جوریاش خب هر ثانیه که نمیاد هر چنوخ یه بار میاد قبلام اینجوری نوشته بودم، میگی نه؟!
اگه می گی بگو آدرس بدم ;) :دی
درباره جمله آخرت شوما لطف داریند البته ;;)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">