... و من می نویسم!

یک روز باید از همیشه جدا شویم و جاودانه شویم در آنانی که با اذهانشان عشق می آفرینند ...

یک روز باید از همیشه جدا شویم و جاودانه شویم در آنانی که با اذهانشان عشق می آفرینند ...

... و من می نویسم!

در روزهایی که دیگر
نه ما سر بلند می‌کنیم و نه عشق
باید نوشت!

_____________________________
اگر علاقه مند خواندن مطالب رمزدارهستید
با پیام خصوصی ایمیل بگذارید تقدیم میکنم


_____________________________
راستی اگر از دیگری می‌نویسید
لطفا با منبع!
حتی از این حقیر (;

دنبال کنندگان ۲ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
پیام های کوتاه
  • ۲۴ فروردين ۹۳ , ۱۶:۵۹
    جاده
بایگانی
آخرین نظرات

خداحافظ پاییز

يكشنبه, ۳۰ آذر ۱۳۹۳، ۰۷:۵۹ ب.ظ

بفرمایید ادامه مطلب با طعم پاییز :) ...

پاییز من

کدام غم جهان روی شانه‌های توست

که این گونه، سرد

می نشینی کنار پنجره‌ها

و برگ برگ

همه‌ی دل‌ها را زرد می‌کنی

                                  سکوت تو وام‌دار کدامین درد است

                                  که رها نمی‌شود؛

                                  نه به مرثیه‌ی محزون باد

                                  و نه به پایکوبی جنون‌آمیز آب

                                                                     ...

                                                                     پاییزعاشقم

                                                                     سکوت

                                                                     متن خش‌خش گام‌های تو بود

                                                                     که زمستان، امشب

                                                                     در بلندای یلدا به دوش می‌گیرد

                                                                     و تمام فصل را

                                                                     می‌بارد

                                                                     و پیر می‌شود!!


پی نوشت اینکه...

عکس : گوشه ی دنج اصفهان من در پایان پاییز 1393!

  • شبنم اطهری بروجنی

نظرات  (۴)

عالی نوشتی عزیزم. مثل همیشه نوشته هات تکه. با این عکس دلم برای اصفهان تنگ شد...
پاسخ:

به بهههههههههههههههه غزل جونم خوبییییی؟!! آخییییییی منم دلم برات تنگ تر شد عزززیزززم جاتون خییییییییییییییلی خییییییلی خالیه واااقعا ...

هععععععععیییییی روزگاااارر!

گوشی؟! شیب؟!بام؟!
چرا همه معماریا از فاصله من با گوشیم ناراحتم:)))
پاسخ:
:))
فوق العاده حرفه ای نوشته ای!!!! شبنم عالی بود!
شبنم کل پاییزو سر قولمون بودیم که خوب تمومش کنیم. حالا پاییز تموم شد. روز اول دی مبارک باشه و یلدا هم انشالا خوش گذشته باشه.
پاییز دوست داشتنی خداافظ، دی ماه بهتر از اون سلااااااااااااااااام
چه قدر امسال فاصله ها زیاد شده! چه قدر مشغله ها زیاد شده و .... ولی چه خوب که هنوز دلگرمم به اینکه حتی بیام اینجا و یلدا رو بهت تبریک بگم و ببینم تو چه متن زیبایی گذاشتی:*
سپیده جون یلدای تو هم مبارک و انشالا تعطیلات خوبی داشته باشی:*
پاسخ:
ان شالله زمستونم عاااالى عااالى مىگذره
بله اگه شما بىشتر حواست به گوشى باشه فاصله بىشتر از اىن نمىشه (-؛
وووووووووووووووووووووووووااااااای ، اخه چرا با من این کارا رو میکنی؟ 
محشر بود. من همیشه ازت همینطوری انتظار دارم D:
پاسخ:
واااقعااا؟!! مررررسی ;;)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">