... و من می نویسم!

یک روز باید از همیشه جدا شویم و جاودانه شویم در آنانی که با اذهانشان عشق می آفرینند ...

یک روز باید از همیشه جدا شویم و جاودانه شویم در آنانی که با اذهانشان عشق می آفرینند ...

... و من می نویسم!

در روزهایی که دیگر
نه ما سر بلند می‌کنیم و نه عشق
باید نوشت!

_____________________________
اگر علاقه مند خواندن مطالب رمزدارهستید
با پیام خصوصی ایمیل بگذارید تقدیم میکنم


_____________________________
راستی اگر از دیگری می‌نویسید
لطفا با منبع!
حتی از این حقیر (;

دنبال کنندگان ۲ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
پیام های کوتاه
  • ۲۴ فروردين ۹۳ , ۱۶:۵۹
    جاده
بایگانی
آخرین نظرات

حس مطلق

چهارشنبه, ۸ بهمن ۱۳۹۳، ۰۸:۴۰ ق.ظ

و ندانستم

که خدای من احساس است

و یگانگی

این که چه اندازه آدمی می تواند عاشق باشد

و بی گمان

همان لحظه عاشق من شد ...

  • شبنم اطهری بروجنی

نظرات  (۴)

بعله!
ما ته تغاری ها رو جدی بگیر!:))
پاسخ:
چشم!
هوووووووووورا! من چند روز بیشتر نفر اول بودم پس:)))))
خ دکتر چرا قهرن اخه!؟
پاسخ:
:| خطر ته تغاری بودن
ته تغاااری بودن رو جدی بگیرید!! تو که خوب باید بدونی (;
الان تا احتمالا یکی دو روز دیگه که سپیده بیاد اینجا سربزنه، من رتبه اول درکو دارم اینجا:))
پاسخ:
قهره باهام :((
وااااای من اینو خیلی دوست داشتم چون خیلی درکش میکنم;)
ببین چه خوبه مخاطبای آدم درکشون بالا باشه:))
پاسخ:
بله دیگه من به امید شماها می نویسم اصن :-*
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">