... و من می نویسم!

یک روز باید از همیشه جدا شویم و جاودانه شویم در آنانی که با اذهانشان عشق می آفرینند ...

یک روز باید از همیشه جدا شویم و جاودانه شویم در آنانی که با اذهانشان عشق می آفرینند ...

... و من می نویسم!

در روزهایی که دیگر
نه ما سر بلند می‌کنیم و نه عشق
باید نوشت!

_____________________________
اگر علاقه مند خواندن مطالب رمزدارهستید
با پیام خصوصی ایمیل بگذارید تقدیم میکنم


_____________________________
راستی اگر از دیگری می‌نویسید
لطفا با منبع!
حتی از این حقیر (;

دنبال کنندگان ۲ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
پیام های کوتاه
  • ۲۴ فروردين ۹۳ , ۱۶:۵۹
    جاده
بایگانی
آخرین نظرات

توجیه

چهارشنبه, ۶ اسفند ۱۳۹۳، ۰۵:۳۴ ب.ظ

نبودنت آزارم نمی دهد

قانون آدم ها ...

بالای سرت نباشند

آبادت می کنند

سند می ستانند

و در تو زندگی می کنند؛

زمین کم آمده است!

  • شبنم اطهری بروجنی

نظرات  (۳)

زمین کم آمده است! اینو که خوندم ناخودآگاه یه لبخند اومد رو لبم. از نوع ژکوند. چون هم از سر خوش اومدن بود که چه جالب ذهنت رو در قالب کلمه ریختی و هم یه خنده تلخ که...
پاسخ:
خیلی خوشحال میشه آدم وقتی یه آدم سررشته دار تو یه حیطه ای، ازش تو همون حیطه تعریف می کنه (;
مرسی غزل جون :-*
اینجانبان از شما و قلم پر رمز و رازتان که شگفتی را برایمان به ارمغان می آورد، نهایت تشکر را داشته و از ایزد منان شادی و نیک‌روزی را برای شما خواستارم. والسلام
:))
پاسخ:
=)))
و چه جالبه که دقیقا بعضیا با نبودنشون فقط ابادت میکنند! البته فکر نمیکنم این منظور تو بود ولی من باب اینکه برداشت ازاده گفتم;)
پاسخ:
عااالیییه اصن به نظرم نوشته نباید فقط منظور خودشو برسونه باید یه منظورایی که خواننده و ذهنش دارن رو هم قلقلک بده (-؛ از فرهیختگی جنابعالیان کمال تشکر از شما و شکر از خدای منان را دارم(-؛
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">