... و من می نویسم!

یک روز باید از همیشه جدا شویم و جاودانه شویم در آنانی که با اذهانشان عشق می آفرینند ...

یک روز باید از همیشه جدا شویم و جاودانه شویم در آنانی که با اذهانشان عشق می آفرینند ...

... و من می نویسم!

در روزهایی که دیگر
نه ما سر بلند می‌کنیم و نه عشق
باید نوشت!

_____________________________
اگر علاقه مند خواندن مطالب رمزدارهستید
با پیام خصوصی ایمیل بگذارید تقدیم میکنم


_____________________________
راستی اگر از دیگری می‌نویسید
لطفا با منبع!
حتی از این حقیر (;

دنبال کنندگان ۲ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
پیام های کوتاه
  • ۲۴ فروردين ۹۳ , ۱۶:۵۹
    جاده
بایگانی
آخرین نظرات

صبح به خیر

جمعه, ۱۵ اسفند ۱۳۹۳، ۰۸:۴۶ ق.ظ

چقدددر گم شده بودم!

من از هوای مه آلود قعر یک جنگل

کنار چشمه رسیدم

من از میان کبوترهای ناکجا آباد

من از خیال نسیم

عبور کردم و دیدم

که انعکاس خودم در پیاله ی یک برگ

چقددر شعر سپید است!

چه وحشیانه دریدند

چه عاجزانه خزیدم

چه زخم ها، چه دردها

چه نعره ها که کشیدم

چه خوااابها که ندیدم!

 

ولی به خاطر یک عشق ...

ولی بالاخره یک روز ...

ولی به چهره ی یک صبح

ولی به قله رسیدم.

 

چقددددر گم شده بودم!

  • شبنم اطهری بروجنی

نظرات  (۵)

=))))))))))
کشف شد. آقا این کاما و حرف [ موقع استفاده حروفو جا به جا میکنه!
ولی واقعا گفتم. جونش سلامت باشه:**
پاسخ:
تنک یوو (:
جون دوستشم (;
سیستم رمزگشاییم گیر کرد! نفهمیدم چی میخواستی بگی و چرا اینکریپت شده! یه چیزیش کم نیست آیا؟!
پاسخ:
نه کم نداره :دی
کمی تا حدودی بله. البته من خیلی دوست دارم که احساستو مجبور شدی در قالب یه سری کلمات مثل اسامی بگی و بازم از پسش بر اومدی. این ینی تو خیلی میتونی بنویسی! یعنی دوست من میتونه عااالی بنویسه:*
پاسخ:
[,k o,na!!
بسیار بسیار عالی. ولی خوش به حالت که گم شده بودی! من که هنوزم گمم
پاسخ:
عزززیییییزززی شوما، حتی اگه گم شده باشی :-*
عااااااااااالی بود. عالی
من به تو افتخار میکنم:* نسیم و سپیده هم همین طور. ضمنا تحویل بگیرن که باز اسمشون طنین انداز شد;)
پاسخ:
خیلی تابلو بود؟! ;)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">