... و من می نویسم!

یک روز باید از همیشه جدا شویم و جاودانه شویم در آنانی که با اذهانشان عشق می آفرینند ...

یک روز باید از همیشه جدا شویم و جاودانه شویم در آنانی که با اذهانشان عشق می آفرینند ...

... و من می نویسم!

در روزهایی که دیگر
نه ما سر بلند می‌کنیم و نه عشق
باید نوشت!

_____________________________
اگر علاقه مند خواندن مطالب رمزدارهستید
با پیام خصوصی ایمیل بگذارید تقدیم میکنم


_____________________________
راستی اگر از دیگری می‌نویسید
لطفا با منبع!
حتی از این حقیر (;

دنبال کنندگان ۲ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
پیام های کوتاه
  • ۲۴ فروردين ۹۳ , ۱۶:۵۹
    جاده
بایگانی
آخرین نظرات

اطلاعیه عید(پیامک)

جمعه, ۲۹ اسفند ۱۳۹۳، ۱۰:۲۵ ب.ظ

سلام بچه ها ببخشید که این عید نتونستم برنامه هایی که واسه سال تحویل تدارک دیده بودم انجام بدم. تا 1 هفته بلاگ نخواهم بود. نوروزتان هم پیروز:)

 


پ:

خوب خیلیها میان و میخونن و میرن! خیلیم میان و ... تقریبا تمام پستا رو می خونن، دونه به دونه؛ اما نمی دونم چرا هیچ نظری نمیذارن! اولش تصمیم گرفتم بی خیال شم و گفتم چه کاریه واسه کسایی که واقعا میخوان میل می کنم که یکی نیاد "بگه به نسبت کسایی که نظر می ذارن بازدیدت زیادی بالا نیست؟!!"

بعدش ولی آبجی سپید امر کردن که آ!! ینی چی؟!! باید بذاری همونجا میایم می خونیم!! و ...

خلاصه که در واقع این وقفه نبود اما خب یه چیزی بود که این بود دیگه :دی

ادامه میدیم نظراتونم بنویسین خوشحال میشیم چشمک

پستای مخصوص مخصوص عید که پرید اما پستای عید رو با اینکه دیگه لطف خودشونو ندارن با همون تاریخایی که پیشنویس شدن اما پست نشدن میذارم.

و بعد یکی یکی اون پستایی که برای بلاگ نوشتم و نذاشتم رو هم میذارم تا به روال عادی برگردیم :دی

  • شبنم اطهری بروجنی

نظرات  (۷)

  • Mahsa Panahandeh
  • اری با تو بودم :*
    پاسخ:
    :)
  • Mahsa Sadat Panahandeh
  • فدات بشم نویسنده با اخلاق:*
    پاسخ:
    اوووهووووو با منی؟!! :دیییییییییییییییی
    خووووو زده بود منو :(
    گفته الکی جو میدم ینی:|
    آشناست؟! گند زدم با موعظه ام آیا؟! :))))
    پاسخ:

    نهههه بابا نمی شناسم فقط یه بار خونده انگار بلاگمو :دی

    ولی خب می دونی که ما چقدددددر حواسمون به خواننده هامون هست ;) 

    واای من الان نظر اقا کامران رو دیدم
    کلی خندیدم! حالا به شما چیکار داریم ما؟! تو مگه تو دل منی که میفهمی دروغ میکم یا راست!
     ولی خدایی کاش میخوندی اقا کامران ، دستت درد نکنه نظر دادی فقط دفعه دیگه سعی کن نظراتی بدی که بودنش با نبودنش فرق ایجاد کنه و البته با زبان خوش باشه:)
    این فرق ایجاد کردن میتونه اوردن خنده به لب باشه، میتونه انگیزه بده، میتونه به فکر فرو ببره، میتونه یاد بده، میتونه تعییر بده... دستت درد نکنه :)
    شما رو نمیشناسم و نمیدونم چه قدر نویسنده رو میشناسی یا خوندی و میخونی اما برای من کلمات اینجا با لااقل 75 درصد خواننده های دیگه متفاوته :) 
    البته دیدم خیلیی گدشته ها فقط دلم خواست جواب بدم:)))))))))))))))))))
    پاسخ:

    :))))))))))))))))))))))))))))

    به قول رادی حالا چرا می زنی؟ ;)

    کی میخونه مگه؟ مهسا هم الکی هندونه میذاره زیر بغلت اعتماد به نفس.
    پاسخ:
    :))))))
    مهمه؟!!
    مرسی که زود دوباره اپ شد:) عالی هم بود:*
    پاسخ:
    ;;)
    من که معلوم الحالم تو این وصف شما اما بقیه: 
    یاد بگیرین که اون چیزی که تو دلتونه رو بگین، باعث پیشرفت میشه. تشکر کنین. بگین خوبه اما این جوری بود بهتر بود. بگین بده اصن که با من طرف میشین اون موقع :)))

    ما میریم شبنم جون جواب یکی از مهمترین سوالای تزمونو مثلا از توی یک فروم پیدا میکنیم، تغییرش میدیم یک نتیجه خوب میگیریم ولی حوصله نداریم فیدبک بدیم!
    یه سوالی رو یه جایی میبینیم که بلدیم جوابشو، ولی حوصله نداریم وقتی خالی کنیم که بهش جواب بدیم! میگیم به من چه! طرف کیه اصن! خودش جوابشو میگیره! درحالیکه شاید 50 درصد سوالا خودمونو کاربرای همون محیط جواب دادن قبلا!
    میریم یه متنی میخونیم تو صفحات اجتماعی، تودلمون کلی فحش و بد و بیراه میدیم! نقد میکنیم! میگیم این درسته و این اشتباه! اما هییییس! نظر نمیدیم! نه حوصلشو داریم نه عاقلانه است که حرف بزنیم!
    همه اینا مخصوص وقتیه که باید بنویسیم! چرا چون نوشته مکتوبه! میمونه! باید فکر کرد، فهمید درسته و نوشت! اگه نه هر کدومشو بذار تو حالتی که بخوایم حرف بزنیم!
    سوال میپرسن، بلد نیستیمو جواب میدیم!
    بحث میشه قبول نداریم و سر تکون میدیم که بله بله!
    میریم ورزش، نقد میکنیم  و دهنمونو باز میکنیم و بد و بیراه نصیب هم میکنیم! 
    بدونیم ثبت نمیشه و دردسر نداره، تو نقدم همه صاحب نظریم!
    خلاصه که این مشکل کار تو نیست. پس پیش برو. برای کسایی که با تموم وجود میخوننت. نیازی به اونایی نداری که اصلا نمیخونن!
    برای من که تو مشغله های زیاد روزمرم، فراغت بین کارمو با سر زدن به اینجا میگذرونم و ارامش میدم به خودم. گاهی دل تنگ شدنم برا تو رو با اینجا پر میکنم...
    برای یکی مثل سپیده که میاد اینجا که ارتباطش با حس خاصت قطع نشه...
    و برای خیلیای دیگه که میان و میخونن و شاید حتی مثل بعضی وقتای خود من تو بلاگای دیگه، نظر نمیذارن، بنویس. برامون بنوِِِِِِِِِِیـــــــــــــــــــــس.
    موفق باشی. امیدوارم بتونم همیشه دنبالت کنم:*

    پاسخ:
    وااااقعا گلللل گفتی ...
    مرررسی عزیزم منم خوشحال میشم. شماهایی که خودم رسما دعوتتون کردم به اینجا که تو خووونم رفته دیگه ;)

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">