... و من می نویسم!

یک روز باید از همیشه جدا شویم و جاودانه شویم در آنانی که با اذهانشان عشق می آفرینند ...

یک روز باید از همیشه جدا شویم و جاودانه شویم در آنانی که با اذهانشان عشق می آفرینند ...

... و من می نویسم!

در روزهایی که دیگر
نه ما سر بلند می‌کنیم و نه عشق
باید نوشت!

_____________________________
اگر علاقه مند خواندن مطالب رمزدارهستید
با پیام خصوصی ایمیل بگذارید تقدیم میکنم


_____________________________
راستی اگر از دیگری می‌نویسید
لطفا با منبع!
حتی از این حقیر (;

دنبال کنندگان ۲ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
پیام های کوتاه
  • ۲۴ فروردين ۹۳ , ۱۶:۵۹
    جاده
بایگانی
آخرین نظرات

سه نقطه

پنجشنبه, ۱۸ تیر ۱۳۹۴، ۰۱:۳۴ ق.ظ

 

ودوباره هراس یک رد پای نو!

می ترسم

بالاخره یکی از همین روزها

یکی از همین‌ ...ها

جای خالی دلم را پر کند؛

یکی از همین‌ها

که هیچ یک

"تو" نیستند، لعنتی!

 

  • شبنم اطهری بروجنی

نظرات  (۵)

سلااااااام
الوعده وفا
من اومدم. کو نوشته جدید؟
الان مخاطب عاشقانه اینجا سر زده. کو؟ کو چیزی که خیال عاشقانه مرا بیاساید؟ هان ؟ :))))
اقا امتیازو بنویس پا حسابم تا بیام;)
پاسخ:
حتماااااا ایول کهبازماومدی از آغاز هفته ی دیگه ان شاله دوبارهشرو میکنیم فقط بخاطر شماهایی که چندین بار گفتین بخصوص سپید و تو :-*
چه قدر این خوبه! اومدم بیشتر نظر بدم دیدم قبلا زیاد روش حرف زدم دلم نیومد احساسای اون موقع ها رو خراب کنم;)
شبنم تو رو خدا بنویس باز دوباره! ببین یکی مثل من امشب با اینکه شاید کارم داشته اما چون دلش هوای اینجا رو داشته اومده اینجا. تو مگه برا کسایی مثل من نمینویسی؟ حتی اگه من فقط من یک نفر باشم هم این ارزشو نداره ایا که بنویسی برای لحظاتی که دلم اینجا رو میخواد و میخوام بیام احساساتمو اینجا بین کلمه های تو که بهم نزدیکی پیدا کنم، به بعضیاشون جواب بدم، بعضیاشو با تو شریک بشم. قول میدم بنویسی دوباره خیلی سر بزنم. یه مدت بهم فرصت بده خب! اقا ملت اینقدر به هم فرصت میدن اصن کل زندگی فرصته... ما مخاطبا رو ببخش. اقا ما کاهلی کردیم ندانستیم همی از کشیدن تنگ تر اید کمند ;)
کشیدن: اینجا استعاره از سر نزدن به وبلاگ شبنم- کمند: استعاره از کمند نوشتار شبنم- تنگ تر اید: فعل مرکبی که در این جا بیان کننده کاهش نوشتار صاحب وبلاگ است;)
شبــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــنم (اینو همین جوری بخون) دوباره بنویس لطفا :|
پاسخ:
مهسا: "ما مخاطبا رو ببخش. اقا ما کاهلی کردیم ندانستیم همی از کشیدن تنگ تر اید کمند ;) "
:))))) آففرین دقییقا همینو می خواستم !! ینی چییی؟!! هی من بنویسم هی شما قدر ندونید :))))

مهسا : "یه مدت بهم فرصت بده خب! اقا ملت اینقدر به هم فرصت میدن اصن کل زندگی فرصته... "
باووووششش اما فقط یه بار دیگه بهت فرصت می دماااا این بارم بگذره دیگه طلاقت میدم :)))))

ضمنا به خاطر طنز قسمت آخرت 100 امتیاز طلایی بهت می دم :خخخخخخخخخ
نیستی تو گروه تلگرام اگه نه می دنستی این 100 امتیاز چقددددر با ارزشه :)))) اونم از دست رئیس :))))
دیگه چی کار کنیم! کمال همنشین در من اثر کرد، وگرنه من همان مهسایم که هستم:)))
دست به نوشتنم امشب خوبه. برا هر پستیت دوست دارم صد خط کامنت بذارم اما ملاحظتو میکنم:دی 
اگه تز نداشتی ملاحظه نمیکردما! حواست باشه:پی
پاسخ:
:دییییییییییییییییی
چه قدر این نوشتت قشنگه:دی
دوباره خوندمش، نیست دیدم ادم هربار میخونه یه جور دیگه میفهمه :))))
اینو بذار تو لیست علاقه مندیام
اما همچنان بر نظر قبلیم استوارم! بذار پر کنه اون "تو" اگه باید میبود الان بود:دی
پاسخ:
جمله آخرت ک.لاک بود آهرین :دی
بذار پر کنه خب! اگه پر کرد ینی لیاقتشو داشته! پس ینی بزرگتر مساوی اون ردپاست! پس مبارکش باشه :دی
والا به خدا! دیگه با هرچی که دعوت میکنه به یک ماندگاری که معلوم نیست تهش کجاست ولی بهانه خوبی خرد میکنه، یه جورایی خسته شدم!
الان خودم فقط فهمیدم چی گفتم نه؟! :)))
پاسخ:
:\/::\/: :||::||: ....
فک کنم دی
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">