... و من می نویسم!

یک روز باید از همیشه جدا شویم و جاودانه شویم در آنانی که با اذهانشان عشق می آفرینند ...

یک روز باید از همیشه جدا شویم و جاودانه شویم در آنانی که با اذهانشان عشق می آفرینند ...

... و من می نویسم!

در روزهایی که دیگر
نه ما سر بلند می‌کنیم و نه عشق
باید نوشت!

_____________________________
اگر علاقه مند خواندن مطالب رمزدارهستید
با پیام خصوصی ایمیل بگذارید تقدیم میکنم


_____________________________
راستی اگر از دیگری می‌نویسید
لطفا با منبع!
حتی از این حقیر (;

دنبال کنندگان ۲ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
پیام های کوتاه
  • ۲۴ فروردين ۹۳ , ۱۶:۵۹
    جاده
بایگانی
آخرین نظرات

من باختم اما ...

پنجشنبه, ۱ مرداد ۱۳۹۴، ۱۰:۳۸ ق.ظ

 

چگونه رخت ببندم

از این قمار

من

پای دلم را به شرط بستم!

 

  • شبنم اطهری بروجنی

نظرات  (۶)

نه نه!
تو ماهی  و من ماهی این برکه کاشی :))
پاسخ:
:)))
شبنم من اون نامتو هر از گاهی میخونم اینقدر قشنگه:دی نذاشتم به دوران پیری بکشه:)))
پاسخ:
:))) قربونت برم که اینقده ماااهیی :-*
من خیلی نزدیکم. همین جا فقط کافیه دستتو دراز کنی. 
با من بگو از لحظه لحظه های مبهم ...اکنون امده ام تا دستهایت را به پنجه طلایی خورشید دوستی بسپاری. در ابی بیکران مهربانی ها به پرواز درایی و اینک آن شکفتن و سبز شدن در انتظار ماست.....
یاد چی افتادی؟! ;)
پاسخ:

:)))

یاد انی که چن روز پیش عکسشو دوباره دیدم و لبخند عمیقی از روی شکر زدم :-**

ینی یه نظر عین بچه ادم نذاشتم من! همش شیطونی کردم!
آخ که چقدر دلم میخواد بی کار باشی و بیکار باشم!هی اپ کنی و زود نظر بدم و ....اوووه که چه قدر فکر تو سرمه که باهات در موردش حرف بزنم!اووووووه....
شبنم اپم نمیکنی باش خب! وقتی باشیم خودش خوبه ها! باور کن ;)
پاسخ:
هممممممم ولی هیچوخ نمی گیشون! کلا... :( :\
 بیا نزدیکتر چرا دوووووووووووووریییییی؟!;)
به من چه همش حس و هوات عاشقونس. تازه هی میگی: بخون قناری که قشنگ میخونی...
وقتی من نخوندم به کی میگی قناری پس؟! مشکوکی! مشکوک :پی
پاسخ:
:)))))))))
اشتباه شرط بستی خب قربونت برم! بعدم کم نیار! شرط بستی که بستی پاشو برو به روی وجان مبارکم نیار:)))
شبنم چی شده عاشق شدی؟
 نکنه خبریه و تو هم میخوای سورپرایزمون کنی؟ بگو من طاقتشو دارما!!!!
پاسخ:
:)))
راستش ... ;)
اووووووووویییی تند نرو بچه!
نه بابا خبر کجا بود!!!
شیطون شدیا!;)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">