... و من می نویسم!

یک روز باید از همیشه جدا شویم و جاودانه شویم در آنانی که با اذهانشان عشق می آفرینند ...

یک روز باید از همیشه جدا شویم و جاودانه شویم در آنانی که با اذهانشان عشق می آفرینند ...

... و من می نویسم!

در روزهایی که دیگر
نه ما سر بلند می‌کنیم و نه عشق
باید نوشت!

_____________________________
اگر علاقه مند خواندن مطالب رمزدارهستید
با پیام خصوصی ایمیل بگذارید تقدیم میکنم


_____________________________
راستی اگر از دیگری می‌نویسید
لطفا با منبع!
حتی از این حقیر (;

دنبال کنندگان ۲ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
پیام های کوتاه
  • ۲۴ فروردين ۹۳ , ۱۶:۵۹
    جاده
بایگانی
آخرین نظرات

زادروز بلاگ مبارک

يكشنبه, ۱ آذر ۱۳۹۴، ۰۴:۳۷ ب.ظ

متاسفانه مرورگر شما، قابیلت پخش فایل های صوتی تصویری را در قالب HTML5 دارا نمی باشد.
توصیه ما به شما استفاده از مروگرهای رایج و بروزرسانی آن به آخرین نسخه می باشد
با این حال ممکن است مرورگرتان توسط پلاگین خود قابلیت پخش این فایل را برای تان فراهم آورد.


پی نوشت :

فعلا شرایط جوریه که به همین تولد کوچولو بسنده می کنیم

و اینکه همه روز خدا تولده اگه دوست داشته باشیم روزای بهتریو تو سال جدید بلاگ قول می دیم :دی

  • شبنم اطهری بروجنی

نظرات  (۷)

نه من که راحتم این جوری. برای تو گفتم. اخه هربار میای من صدجا حرف زدم :>
پاسخ:
نه عزیزم واسه من که یه جا میارتشون (;;
نه عزیزم! نه فقط برای خوشحالیت!
تو گفته بودی: "چرت و پرت چیه تو الکی دست بذاری رو دکمه هام من خوشحال میشم  خخخخخخخخخخخخخ(;"
منم گفتم برای خوشحالیت دست میذارم روی دکمه ها اما نه الکی;))
شبنم جون، من یه سوال واقعا دارم، من زیاد کامنت میذارم سختت نیست؟ اذیت نمیشی؟
الان به این فکر افتادم همه حرفامو یک جا بزنم یا یه قدریشو نزنم:))

پاسخ:
آهاننن! ایول مرسی
نه عزیزم اما برای اینکه بهتر بونی ببینیشون من خودم گاهی اگه دیدم زیاد شدن چنتا چنتا قابل نمایش میکنم خوبه؟ (؛

برای خوشحالیت میگم 
n,sj nhvl odgd cdhn
الکب دست رو دکمه ها نذاشتما;)
پاسخ:
دوست دارم خیلی زیاد منننننمممممممممممم :-* پایدار (;
trx fvhd p,aphdl?!! :(
پست جدید = رفع همه کدورت های قدیم = صله رحم = فرصت دادن به یکدیگر = جامعه بهتر = ارامش بیشتر= زندگی بهتر 
---->   یه جورایی میشه گفت = با فرزند کمتر
:))))) شبنم خب بیا یه چیز حسابی بنویس کهمن اینقدر چرت و پرت نظر ندم. دو تا نظر ادبی بدم خب!
پاسخ:
باشه چشم اما من تا حالا قولی نداده بودمااااا از الان میشه قول (;
چرت و پرت چیه تو الکی دست بذاری رو دکمه هام من خوشحال میشم  خخخخخخخخخخخخخ(;
:))))
خالش امروزم اومده بود که مثل مهمون سرزده باهاش برخورد شد :)) چرا پست جدید نمیذاری بچه؟!
هی باید بریم همون قبلیا رو بخونیم;)
پاسخ:
خوبت کردم ازت دلخورم بچه! می فهمی؟!!! :|
بخون بلگه م نوستالژی یه کااارایی بکنه :دی
وااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااای تولدت مبارک! 
تولد تولدت مبارک.
خالشو ببخشه که تولدشو به موقع جشن نمیگیره:( جبران میکنم:****
پاسخ:
واییییییییییییییییی!!! ینی از این بهتر نمی شد!! : صفحه رو با تمام خستگی و بدون رغبتی برای باز کردن panel کاربری باز کنی و ببینی اووووههه!!! 18 نظر جدید !!!!!!!!! اونم از کییییییییییییی؟!!!!!!!!!!!!!!!!! خاله مهسااااااااااااااااااا!!!!! برم بقیه رو ج بدم !! :-*
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
به به، مثل این** **** ******** کار خودشو کرده. وبلاگت عالی شده. بهت تبریک میگم. موفق باشی خواهر
پاسخ:
:دییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی 

واقعاااااااااااااااا؟!!! ;;)
مرررررسیییییییییی عززززیزززم لطف داری آجی!!! :*
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">