... و من می نویسم!

یک روز باید از همیشه جدا شویم و جاودانه شویم در آنانی که با اذهانشان عشق می آفرینند ...

یک روز باید از همیشه جدا شویم و جاودانه شویم در آنانی که با اذهانشان عشق می آفرینند ...

... و من می نویسم!

در روزهایی که دیگر
نه ما سر بلند می‌کنیم و نه عشق
باید نوشت!

_____________________________
اگر علاقه مند خواندن مطالب رمزدارهستید
با پیام خصوصی ایمیل بگذارید تقدیم میکنم


_____________________________
راستی اگر از دیگری می‌نویسید
لطفا با منبع!
حتی از این حقیر (;

دنبال کنندگان ۲ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
پیام های کوتاه
  • ۲۴ فروردين ۹۳ , ۱۶:۵۹
    جاده
بایگانی
آخرین نظرات

به تو مدیونم :)

جمعه, ۶ آذر ۱۳۹۴، ۱۱:۴۸ ب.ظ

یاد بخیری (;

  • شبنم اطهری بروجنی

نظرات  (۲)

من وقت ازاد میکنم. تو بگو کِی؟! من ازاد میکنم:(((
پاسخ:
همین فردا،دوشنبه!
چی میگی؟ هستی؟

به تو مدیونم....
چرا کاری میکنم گریش بگیره ادم :((
شبنم من تو همه کل اهنگ یاد تو بودم. دلم برف بازی میخواد باهات. دلم دوباره انه و دایانا رو میخواد. دلم خیلی چیزا خواست :|  
پاسخ:
...
منم دلم خییییلی چیزا می خواد اما 
...
اینا که ساده ست وقت آزاد کن تا بت بگم (;
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">