... و من می نویسم!

یک روز باید از همیشه جدا شویم و جاودانه شویم در آنانی که با اذهانشان عشق می آفرینند ...

یک روز باید از همیشه جدا شویم و جاودانه شویم در آنانی که با اذهانشان عشق می آفرینند ...

... و من می نویسم!

در روزهایی که دیگر
نه ما سر بلند می‌کنیم و نه عشق
باید نوشت!

_____________________________
اگر علاقه مند خواندن مطالب رمزدارهستید
با پیام خصوصی ایمیل بگذارید تقدیم میکنم


_____________________________
راستی اگر از دیگری می‌نویسید
لطفا با منبع!
حتی از این حقیر (;

دنبال کنندگان ۲ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
پیام های کوتاه
  • ۲۴ فروردين ۹۳ , ۱۶:۵۹
    جاده
بایگانی
آخرین نظرات

نزول پاییز (+music)

دوشنبه, ۹ مهر ۱۳۹۷، ۱۰:۳۲ ب.ظ

به نام پاییز

***

زیبایی، مطلقا از آن اوست

که با غروب های سحرانگیزش

رنگهای جهان را به سخره می گیرد

***

قسم به برگ

هنگامی که از درخت فرو می ریزد

و باد

هنگامی که در گوشهایتان می پیچد

و باغ را به رقص برانگیزد

***

قصه جور دیگری ست

و شما نمی دانید!

***

چرا نمی اندیشید؟!

______________________________________________________________________________________________

پ.ن 1: مهسا به عنوان "پایدارترین خواننده" و به قول آقای کامران "تنها خواننده:دی" این بلاگ به هرحال حق آب و گل داشته و درخواست نمود که دوباره باشم و من خواهم بود برای هر آنکس که بیاید و بخواند لبخند

پ.ن 2: پاییز ه و ازونجایی که به نظرم سیامک عباسی رو باید پاییزی ترین صدای تاریخ ایران نامگذاری کرد :دی از بین 7-8 تا آهنگ حقش نبود دیگری رو انتخاب کنمچشمک (ببخشید دیگه آهنگ پاییزی شاد نداشتم بذارم، (اصلا مگه داریم؟! مگه میشه؟!  :دی)      (ضمنا آهنگ رو هم اضافه کردم که این امکان جدید(پخش اتوماتیک آهنگ) رو هم تقدیم کنم به مهساجون که دلش بلاگو میخواست :) )

پ.ن 3: مسلما مثل قبل وقت ندارم به روز کنم اما سعیمو می کنم بی حرف پیش (مهسا خودت انگیزه م شو ;)) 

پ.ن 4: می نویسم که بمانم همین! :) 

  • شبنم اطهری بروجنی

نظرات  (۳)

  • Mahsa Panahandeh
  • I am a مصر 
    :)))
    من همچنان اصرار دارم به فهمش. حالا واسا باز الان یه چند دور بخونم :)))
    پاسخ:
    :))
    دیوونه خب زنگ زدی میحرفیم :دی ;)
    ممنووووون عزیزم:*************
    ولی بلا نقدش نکردیا ;-)
    پاسخ:
    خواهش گلم ... آخه میگن آدم بعد از نوشتن شعر یا هر اثر ادبی خودش هم جزوی از مخاطبان اون میشه و نه مولد اون اثر هر چند مسلما بعدای بیشتری رو از مخاطبای دیگه می فهمه :دی ;)
    حالا بعدا اگه مصر بودی شفاهی برات میگم :دی

    شبنم لطفا یک بررسی یکن اگه میشه ببین من چرا اینا رو ندیدم!
    بعد ماه ها که چند بار رفتم و اومدم الان چند تا پست از اول پاییزت رو دیدم تازه! 
    فدات بشم، اومدنت و این همه اپت (از نظر من) مبارک :****
    همشونم چه  قدر عالی بودن!
    ممنون که اومدی و نوشتی فقط بازم میگم هرموقع دلت گفت بنویس لطفا برامون بنویس اصلا نمیخوام وقت اضافه ای ازت بگیرم :)
    اهنگا عالی بودن... دیگه گفتم چه قدر احساسات منو برانگیخته تو نظرات قبلیم برای همین اینحا نمیگم باز:)
    فقط یک چیزی، میشه یه کم نقدش کنی اینو؟ نظر و برداشت تو از قصه درک این شواهد چیه؟ یا یه هینت لااقل بهمون بده :)
    پاسخ:
    چشم فدات عززززززیززززززززززززممممم فدای تو ولطف همیشگیت که اگه فقط تو باشی که بخوای بنویسم مینویسم!
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">