... و من می نویسم!

یک روز باید از همیشه جدا شویم و جاودانه شویم در آنانی که با اذهانشان عشق می آفرینند ...

یک روز باید از همیشه جدا شویم و جاودانه شویم در آنانی که با اذهانشان عشق می آفرینند ...

... و من می نویسم!

در روزهایی که دیگر
نه ما سر بلند می‌کنیم و نه عشق
باید نوشت!

_____________________________
اگر علاقه مند خواندن مطالب رمزدارهستید
با پیام خصوصی ایمیل بگذارید تقدیم میکنم


_____________________________
راستی اگر از دیگری می‌نویسید
لطفا با منبع!
حتی از این حقیر (;

دنبال کنندگان ۲ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
پیام های کوتاه
  • ۲۴ فروردين ۹۳ , ۱۶:۵۹
    جاده
بایگانی
آخرین نظرات

پاییز جاری است (+music)

جمعه, ۲۰ مهر ۱۳۹۷، ۰۷:۱۲ ب.ظ


پاییز را

فقط خرمالوهای باغچه مادربزرگ می شناسند

و آفتاب ...

و انارهای باغ مشهدی حسین؛

وقتی که در دست های همسایه دانه می شوند.

  • شبنم اطهری بروجنی

نظرات  (۲)

  • Mahsa Panahandeh
  • عزیزم، چرا دلت گرفته بود پیام ندادی بهم!
    اره باور میکنم چون خودمم تا حالا چند بارش فقط با سرزدن به اینجا محو شده و رفته دیگه حرف زدن باهات که بماند :)
    عجیب هم پستایی بودن اخه! اصلا مخصوصا دل تنگی:))

    پاسخ:
    :)}
    امروز به کل دلم گرفته بود و اومدم سر زدم.
    چه قدر دلم شیرین تنگه برای شماهاییی که دوستون دارم:)
    این نوشته ات هم منو برد به خونه پدربزرگم...دو تا درخت خرمالوی وسط حیاط و درخت انار همسایشون که شاخه اش تا حیاط این طرف اومده بود... ظهرای جمعه پاییزی که افتاب بود توی اون حیاط مرمر سفید و میرفتیم خرمالوها رو بچینیم و چه قدر من دلتنگ اون روزهام، بغل های پدر بزرگم، بوی بغل هاشون، پیچیدن صداهامون توی هم و خیلی چیزا......حس میکنم برعکس اینکه لحظات خوش لحظاتین که حال رو زندگی کردیم، من عجیب اون دوران حال و اینده رو با هم زندگی کردم ولی خیلی خوب بود:))) شبنممممممممممممم منو کجا بردیا! 
    دختر این دو تا پست پاییزیت اشک منو دراورد ولی ممنون اپ کردی. لدت بردم واقعا:*

    پاسخ:
    سلام عزیز دل
    همیشه وقتی تو پیام می ذاری اولش واقعا نمی دونم کدومو جواب بدم ...
    هی میام میگم وای خدا چقد من از مهسا انرژی خوب می گیرم .... نه که خوب بگیا همین که هستی میای و میری وای خیلی خوبه
    امروزم یکم دلم گرفته منم واسه همین گفتم از این شرو کنم :دی و تا شرو کردم برطرف شد باورت نمیشه ...
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">