... و من می نویسم!

یک روز باید از همیشه جدا شویم و جاودانه شویم در آنانی که با اذهانشان عشق می آفرینند ...

یک روز باید از همیشه جدا شویم و جاودانه شویم در آنانی که با اذهانشان عشق می آفرینند ...

... و من می نویسم!

در روزهایی که دیگر
نه ما سر بلند می‌کنیم و نه عشق
باید نوشت!

_____________________________
اگر علاقه مند خواندن مطالب رمزدارهستید
با پیام خصوصی ایمیل بگذارید تقدیم میکنم


_____________________________
راستی اگر از دیگری می‌نویسید
لطفا با منبع!
حتی از این حقیر (;

دنبال کنندگان ۲ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
پیام های کوتاه
  • ۲۴ فروردين ۹۳ , ۱۶:۵۹
    جاده
بایگانی
آخرین نظرات

nature + music!

چهارشنبه, ۲۵ مهر ۱۳۹۷، ۰۶:۴۹ ب.ظ


پ.ن: یادش بخیر!

اون موقع ها هنوز خیلی از این ویدئوها مد نشده بود و حداقل برای من شاید اولین باری کبود که با قدرت موزیک و تصویر با هم جوری به فیض می رسیدم که انگار توی محل ویدئو بودن رو تجربه میکردم :) 

یادش بخیر چققدددددددر دیدمش و گوشیدمش اون روز!

به نظرم رسید تو هوای پاییزی جالب باشه تقسیم کردن حسش با بلاگم! :)

  • شبنم اطهری بروجنی

نظرات  (۲)

  • Mahsa Panahandeh
  • کی؟! چی؟!
    فدات بشم. همراهمم میگه خوش به حال دوست عزیزت:)))) تکلیف ما رو روشن کنین اخر :دی

    پاسخ:
    :دیییییییییییییییییییییییییییییییی
    بگو تکلیف شما که مشخصه که ;)
    وا! اینا چرا برای من قبلا اپ نشده بود؟ تاریخ پستش که مال مهرماه هست؟ منم چندین بار چک کردم حتی تکراری خوندم اونوقت اینا نبود برای من!!!!!!!!!
    شبنم جون دقیقا منم با این اهنگ همین حس رو داشتم. مامانم برام فرستاده بودنش و یادمه چندین بار دیدمش و با بغضی همراهیش میکردم اما یادمه گریم درنمیومد و فقط یه بغض شیرینی داشت برام. الان هم گاهی اوقات با همسفر این روزهام تو ماشین گوشش میکنیم :) هیلی خوب بود که تو هم دوسش داری. حس میکنم از این به بعد دیگه بغضش برام کمتره و بیشتر خوشاینده که عزیزام دوستش دارن :*
    درضمن عاشق اون قسمت رد شدن ماشین از میوت ابهام :دی مرسی دو سالی میشد ندیده بودمش و فقظ شنیده بودم :*
    پاسخ:
    خوشششششششش به حال همراهتون خاااااانووووم :دی ;)
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">