... و من می نویسم!

یک روز باید از همیشه جدا شویم و جاودانه شویم در آنانی که با اذهانشان عشق می آفرینند ...

یک روز باید از همیشه جدا شویم و جاودانه شویم در آنانی که با اذهانشان عشق می آفرینند ...

... و من می نویسم!

در روزهایی که دیگر
نه ما سر بلند می‌کنیم و نه عشق
باید نوشت!

_____________________________
اگر علاقه مند خواندن مطالب رمزدارهستید
با پیام خصوصی ایمیل بگذارید تقدیم میکنم


_____________________________
راستی اگر از دیگری می‌نویسید
لطفا با منبع!
حتی از این حقیر (;

دنبال کنندگان ۲ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
پیام های کوتاه
  • ۲۴ فروردين ۹۳ , ۱۶:۵۹
    جاده
بایگانی
آخرین نظرات

پاییز آمد ...

جمعه, ۴ مهر ۱۳۹۳، ۰۵:۳۸ ب.ظ

یه موزیک خاطره انگیز به مناسبت : 

اولین نم پاییزی شهر ما :)

  • شبنم اطهری بروجنی

نظرات  (۵)

  • حامد اکبری
  • سلام.به من هم سر بزنید
    پابیزت پر از خاطره های خوب عزیزکم...
    شاد باش و کوشا...
    پاسخ:
    مررسی عزیزم :-*
  • سهیلا (کاتارسیس)
  • سلام. شهر شما کجاست؟؟ شهر ما تازه دیروز اولین نم پاییزی رو زد! من البرزی هستم.
    خوش به حال مطهره خانوم! :)
    پاسخ:
    عززززززززیزززززززم منم بروجن-چهارمحال و بختیاری :)
    لطف داری خانومی :*
    ایییییییییییییییییی ولللللللل :)))
    اینجا تا حالا صد بار نم زده :دی 

    من یه روز این اهنگ رو حفظ میکنم حالا ببین ;)
    پاسخ:
    :))
    عااالی
    مرسی از اشتراک احساسات پاییزانه. من امسال حس پاییز و اول مهر ندارم اصلا! ممنون که یادم میاری الان کی هس;)
    پاسخ:
    :-*
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">