... و من می نویسم!

یک روز باید از همیشه جدا شویم و جاودانه شویم در آنانی که با اذهانشان عشق می آفرینند ...

یک روز باید از همیشه جدا شویم و جاودانه شویم در آنانی که با اذهانشان عشق می آفرینند ...

... و من می نویسم!

در روزهایی که دیگر
نه ما سر بلند می‌کنیم و نه عشق
باید نوشت!

_____________________________
اگر علاقه مند خواندن مطالب رمزدارهستید
با پیام خصوصی ایمیل بگذارید تقدیم میکنم


_____________________________
راستی اگر از دیگری می‌نویسید
لطفا با منبع!
حتی از این حقیر (;

دنبال کنندگان ۲ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
پیام های کوتاه
  • ۲۴ فروردين ۹۳ , ۱۶:۵۹
    جاده
بایگانی
آخرین نظرات

جاده

يكشنبه, ۲۴ فروردين ۱۳۹۳، ۰۴:۵۹ ب.ظ

جاده، من

به انتظار انچه که باید
با تو زیستم

با تو گریستم

                              عبور بی وقفه درختانت

                              مرا می ربود

                              خورشید در دستان افق دور تو

                              بر صورتم می کشید

                              و ابرهایت

                              دروازه شهر را به سمت آینه می گشود

                                                                                جاده، من ...

                                                                                حوالی تو بود که پایانرا بلد شدم

                                                                               و "عشق را

                                                                               به نام تو آغاز کردم".


(24فروردین-4:56pm-جاده بروجن اصفهان)

  • شبنم اطهری بروجنی

نظرات  (۳)

بسیار وحشتناک زیبا بود...
پاسخ:
ندیده بودی قبلا اینو پس! (;

حوالی تو بود که من پایانت را بلد شدم. توصیف هات عالیه دوست عزیزم

پاسخ:

عزیزم لطف داری :-* :)

جاده بروجن اصفهان!
به رو خودتم نیار!! بدون اطلاع من!! شبنم!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
پاسخ:
باور کن نمی شد بگم اون موقع  چون نمی تونستم بیام:دی
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">