... و من می نویسم!

یک روز باید از همیشه جدا شویم و جاودانه شویم در آنانی که با اذهانشان عشق می آفرینند ...

یک روز باید از همیشه جدا شویم و جاودانه شویم در آنانی که با اذهانشان عشق می آفرینند ...

... و من می نویسم!

در روزهایی که دیگر
نه ما سر بلند می‌کنیم و نه عشق
باید نوشت!

_____________________________
اگر علاقه مند خواندن مطالب رمزدارهستید
با پیام خصوصی ایمیل بگذارید تقدیم میکنم


_____________________________
راستی اگر از دیگری می‌نویسید
لطفا با منبع!
حتی از این حقیر (;

دنبال کنندگان ۲ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
پیام های کوتاه
  • ۲۴ فروردين ۹۳ , ۱۶:۵۹
    جاده
بایگانی
آخرین نظرات

تک صندلی

شنبه, ۹ شهریور ۱۳۹۲، ۰۱:۱۹ ب.ظ

نیمکت‌های دور و برم هی خالی می شوند و هی پر می شوند و من نگاهم، بی آنکه بداند با چه کسی گره خورده است، می پایدشان!

در خودم  و شاید در نیمکت روبرویی فرو رفته ام که با صدای دخترکی به خودم می آیم :

_"خانم؟! نیمکت‌های این پارک یک نفره است؟!!!"

یکی پس از دیگری مرورشان می کنم ... لبخند می زنم و سری تکان می دهم ...

_"من دارم می روم، می توانی بنشینی"

و دور می شوم ...

 

  • شبنم اطهری بروجنی

نظرات  (۳)

اهان اره شاید. من از این شلخته بازیا میکردم. حق باتوست :))
پاسخ:
هه هه بالاخره حقو به من داد :)))))
وا!!!!!!!!!!!!!!!!!!! چرا نظر من اینجا نیست؟! من مطمئنم رو این نظر داده بودم! آقا !!!!!!!!!! ای داد و بیداد! تحریف فرهنگی شده! دزدی شده! من نظرمو میخوام :(((((((((((((
پاسخ:
نهه!! الان بازم نگاه کردم! امکاند نداره گذاشته باشی چون من حتز اگه قابل نمایش نکنم حذفش نمی کنم! یادمه یه جای دیگه راجع به اینکه این خیلی قشنگه گفتی که منتخبت بود و منم تو یه پست گذاشتم منتخباتو (; احتمالا اون تو ذهنته (;
  • مسافرآسمانی
  • سلام دوستم
    ممنون از انتقادی که کردی
    مطالب وبتو دوست دارم....به دل میشینه!
    بازم بهم سر بزن
    پاسخ:

    خواهش می کنم

    من مثلا تو ترک وب گردی ام! ;)

    ولی خب مطمئنا اگه بیام بهت سر می زنم :)

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">