... و من می نویسم!

یک روز باید از همیشه جدا شویم و جاودانه شویم در آنانی که با اذهانشان عشق می آفرینند ...

یک روز باید از همیشه جدا شویم و جاودانه شویم در آنانی که با اذهانشان عشق می آفرینند ...

... و من می نویسم!

در روزهایی که دیگر
نه ما سر بلند می‌کنیم و نه عشق
باید نوشت!

_____________________________
اگر علاقه مند خواندن مطالب رمزدارهستید
با پیام خصوصی ایمیل بگذارید تقدیم میکنم


_____________________________
راستی اگر از دیگری می‌نویسید
لطفا با منبع!
حتی از این حقیر (;

دنبال کنندگان ۲ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
پیام های کوتاه
  • ۲۴ فروردين ۹۳ , ۱۶:۵۹
    جاده
بایگانی
آخرین نظرات

نامه ای به لپ تاپم!

پنجشنبه, ۲۱ شهریور ۱۳۹۲، ۰۲:۰۷ ب.ظ

با چه شروع کنم؟! سلام خوب است؟ نه،کمی کلیشه ایست ... نامه ای که برای تو می نویسم باید خاص باشد می دانی هر چه باشد تو ... این بار تو شدیدا مخاطب خاص من هستی! آری همین خوب است خاص بودنت دلیل خوبی است برای شروع!! پس برویم سراغ اصل مطلب ...

برای تو می نویسم چون ... هر چه که باشد بالاخره امروز "مخاطب" به قول امروزی ها "خاص" من شده ای! تعریفی برای خاص بودن مخاطب آدمی ارائه نشده است اما ...

ببین تو تنها کسی هستی که من هر روز بیش از 3/4 بیداری و حتی گاهی بخشهایی از خوابهایم را با تو می گذرانم! در تمام این مدت ... فکر نمی کنم هیچ مخاطب خاصی هر روز این همه مدت را اینگونه با مخاطب حتی متقابلا خاصش بگذراند! (به دلایلی این بخش در بلاگ  کمی سانسور شده است)

حتی خیلی بیشتر از آنکه فکرش را بکنند از ذره ذره کارهای خصوصی ام باخبری؛ آخر مردم امروز دنیای دیگری را نیز بر روی دریای مواج اینترنت زندگی می کنند وباید بگویم اکثریت انها متاسفانه ...نمی دانم شاید هم خوشبختانه این دنیا را بیشتر از دنیای pقیقی شان دوست دارند و در آن دوست های زیادی ... اوووه! دارم از موضوع اصلی دور می شوم ، کجا بودم ؟! ...آها، که تو از زندگی خصوصی من هم خوب خبر داری و ...  و من از این موضوع هراس یا دل نگرانی ندارم! این باب را فعلا در این جا می بندم شاید بعدا پس از وریفای شدن ویرایشش کردم (راستی اقرار میکنم، خیلی خوب است که در با تو حرف زدنم نگران قاتی شدن کلمات انگلیسی متجاوز به زبان پارسی، فینگلیش و ... نیستم :دی )

فعالیت های مخاطبان آدمی در دو موقعیت شدیدا تحت ذره بین قرار می گیرد، در ناراحتی ها و خوشی ها چرا که در این گاه ها! آدمی بدون آنکه حتی توجه کند انتظاراتش از دیگران به شدت بالا می رود و مثلا دوست دارد دیگران بدانند که وقتی ناراحت است نباید کاری به او داشته باشند، یا مثل یک فرشته سر برسند تمام زندگیشان را کنار بگذارند وگوشی باشند تنها برای گوش کردن حرفهای آنها، یا ... (دوباره به دور موتور نگاه نکردم! ) خلاصه که به تازگی پی برده ام، با تو که هستم هر آهنگی که متناسب حالم باشد می شنوم و این یعنی که تو همدرد شدیدا خوبی برای لحظه های ناراحتی من هستی اشکهایی را که با دلیل و بی دلیل گاهی ریخته می شود از نزدیک می بینی اما تقریبا خلاف خیلی مخاطبان به نظر خاصی، تاثیری بر نگاهت به شخصیت من نمی گذارد! تو حتی از شادیهایم چونان خود من شادی میکنی و این بر خاص بودنت می افزاید! 

...

اینها برای خاص بودن یک مخاطب کافی نیست؟!!! باز هم می توانم بگویم اما برای من ادامه دادن دلیل ها پرحرفی است! (یکوقت هم دیدی عاشقت شدم آن وقت ... باقالی(باقلا) بار کن!!  :دی )

ببین تا آمدم خاص بودنت را توجیه کنم ... تا همین جا هم شد 20 خط  بیشتر از این بنویسم نامه ام را نمی خوانند!!

هیچ ... فقط خواستم خاص بودنت را اعتراف کنم و  ورودت را به جمع مخاطبان عزیزم تبریک بگویم (;

...باقی حرفهایم شاید باشد برای بعد!

_______________________________________________________________________________

پی نوشت:

آقاجان اصن به ما نیومده مخاطب خاص داشته باشیم عزیزترین دوستامون اعتراض کردن!

کتبا عرض می کنم!

اون فقط یه ایده بود و نگاه خاص به من نداشت بلکه یه مساله اجتماعی بود که الان خیلی ها باهاش درگیرن

از مخاطبان خاصم عذر می خوام ;)

مثل قبل حتی اگه به محتوی نوشته هام بخوره مخاطب خاص خاص نداریم... شد؟! :) :دی

  • شبنم اطهری بروجنی

نظرات  (۹)

ای شبنم آزاده، آماده ایم اماده:)))))) تکبـــــــــــیر;) اولین شهرمون کجاس؟

پاسخ:
خور :دی
ایران گردی رو هستم! عالــــــــــیه.عالی!
پاسخ:
پس از الان آماده باش (;
خب بالاخره لختی وقت پیدا شد تا دل در پس کچه های وبلاگ شوما ارام گردد.

اقا من این پیام رفاقتو تازه دیدیم! خب من میدونستم وحیده است! نمیدونم از کجا میدونستم ولی میدونستم!!پس چرا دلم ایا شیرینی یزدی میخواست و میخواستم برم خونشون و ...وحیده منو دست کم گرفتیا:))))
پاسخ:
:))
یزد که سهله من شیراز و فومن و لرستان و تبریزم دعوت دارم :))  اصن دفاع که کردیم با هم میریم ایران گردی خوبه؟
واااااااااااااااای من اینو تازه خوندم ، خییییییییییییییییلی با حال بووووود 
پاسخ:
مررسی جیگر خودت یا حالی :-*
راستی این پیام 8 بار اومده بود :دی :-"

شبنم جون منو به مهسا معرفی کن احتمالا منو یادش رفته زمان گذشته

مهسا جان ما مخلصیم رفیق

پاسخ:

خوب به مناسبت کمی خلوت شدن سرم!;)  افتخار دارم یکی از دوستای عزیزم رو با اجازه کتبی خودش(آنچه در قسمت بالا رفت)بهتون معرفی کنم که افتخار می ده و اینجا میاد...

دوست عزیزم ... یکی از یادگاری های خوب دوران خوابگاهم ... وحیده ه ه ه ....ه !(clap) ملقب به رفاق...ت :دی

رفاقت بیا منم ببینمت:) من و تو تفاهم داریم در برخورد با شبنم;)
پاسخ:

ها ها!

این رفاقت نوشتنش جالبه!!

خوشم میاد مهسا هم نظرش مثل من بود

خب راست میگیم دیگه یعنی چی اصلاً که لپتاپه ناخاص (واژه سازی نویسنده) رو خاص می کنی!!!

آهنگ غمگین گوش نده شبنم جو آهنگ میگیرتت

شبنم خانوم، بنده خصوصی با شما حرف دارم بعداً حالا جلو بچه ها خوبیت نداره،(شکلک خنده...) 

برنامه دارم بیام اصفهان

 

 

پاسخ:

اهه!!

چرا دور بر می دارین شما!

در بند واژه ها نباشین ;)

خوش اومدی :)

سلام عزیز دل  رفاقت

خوبی قربونت برم؟

پس ما اینجا ببو گلابی هستیم که وقتتو با ما نمیگذرونی؟

ما باهم عالمی داشتیم که تا بمیرم یادم نمیره بخدا

بابا ما رو هم خاص کن

خارج از شوخی  میگم ولی هممون اینجوری شدیم سرمون رو مثل کبک کردیم تو لپتاپامون (مساوی با برف) از دنیا بی خبریم

تصمیم گرفتم بی خیالی طی کنم مثلاً دانشگاهو ول کنم برم لب دریا بخوابم اونجا پلیسا بیان بگیرن منو بعد برم بازداشتگاه و یه بساطیه اونجا شبنم والا

عقلم سر جاشه نترس

انقد لحظه شماری میکنم که ببینمت که حدش از دست خودم هم در رفته

زنده باد دوستی . آمین

پاسخ:

باور کن فک کردم سرت خورده یه جایی با داری هذیون می گی! :|

عزیزم  از خاص بودن بعضی شما آدما که دیگه زبونم قاصره ... :*

اصل مقصود نامه بود که گرفتی ;)

:)))))))))))
حالا دیگه لپ تاپت خاص شد! اگه گوش شنوا میخوای دو تا گوش خودم دارم. فرشته هم نیستم ولی خیلی دوست دارم کمکت کنم! آهان! آهنگم که قرارشد یه مدت شاد گوش کنی:)
اووه بابت علامت تعجباشم عذرخواهی:دی
پاسخ:

عزیزم  از خاص بودن بعضی شما آدما که دیگه زبونم قاصره ... :*

کمک؟!! شما خودت عین کمکی ااااااگه حتی نیازی به کمکی باشه :*

اصل مقصود نامه بود ;)

آهنگو نمیشه در بند کرد! می طلبه گاهی :دی

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">