... و من می نویسم!

یک روز باید از همیشه جدا شویم و جاودانه شویم در آنانی که با اذهانشان عشق می آفرینند ...

یک روز باید از همیشه جدا شویم و جاودانه شویم در آنانی که با اذهانشان عشق می آفرینند ...

... و من می نویسم!

در روزهایی که دیگر
نه ما سر بلند می‌کنیم و نه عشق
باید نوشت!

_____________________________
اگر علاقه مند خواندن مطالب رمزدارهستید
با پیام خصوصی ایمیل بگذارید تقدیم میکنم


_____________________________
راستی اگر از دیگری می‌نویسید
لطفا با منبع!
حتی از این حقیر (;

دنبال کنندگان ۲ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
پیام های کوتاه
  • ۲۴ فروردين ۹۳ , ۱۶:۵۹
    جاده
بایگانی
آخرین نظرات

تو نمی دانی

که فرزند خویشتن بودن،

تازه زادن،

آغاز شدن،

بی بند هیچ پیوندی بودن،

گذشته نداشتن،

سنگینی بار هیچ خاطره ای را نکشیدن،

آئینه بی لک بودن یعنی چه ...

                                                   نمی دانی اما

                                                        باش!

 

 

  • شبنم اطهری بروجنی

نظرات  (۴)

چرا از من تشکر نمیکنی؟! =)))
اصلا رفاقت محتوای نظرات قشنگتونو خواننده ها نپسندیدن:پی

پاسخ:

ای حسود! ;)

نظرات شما دوتا مگه یه تنوعی به این جا بده

خوشحالم می کنه هر کسی که هر چی دوس داره نظر بده  شما که جای خود داریند :دی

زمانه اینطوری شده شبنم جون:

کاش می شد که به انگشت نخی می بستیم
تا فراموش نگردد که هنوز انسانیم!!!
کاش در باور هر روزه مان
جای تردید نمایان می شد
و سوالی که چرا سنگ شدیم
و چرا خاطر دریایی مان خشکیده ست؟
کاش می شد که شعار
جای خود را به شعوری می داد
تا چراغی گردد دست اندیشه مان
کاش می شد که کمی آینه پیدا می شد
تا ببینیم در آن صورت خسته این انسان را
شبح تار امانت داران
کاش پیدا می شد

پاسخ:
خیلی خوشحالم که محتوی نظرات قشنگت به گنجینه ادبی مون هم اضافه می کنه
اینجوری خواننده ها هم بیشتر دوست دارن
مرسی داری ;)
من یه چیزی شبیه این یه بار نوشتم:دی الان کِیف کردم دیدم تو اینو پسندیدی:)) اعتماد به نفس دیگه;)
نه خداییش من اینو نخونده بودم از خودم این شکلی نوشتم:دی
پاسخ:
همون دیگه منم ولی وقتی اینو خوندم به قول استادی! اونو پاره کردم ریختم سطل زباله!! :دی
بابا شعر رو بزن به نام خودت، کی به کیه
شریعتی زیاد شعر و جمله داره حالا چندتاش مال تو باشه
وردار ببر خیرشو ببینی رفیق
پاسخ:

ا ا ا !!

نبینما!!!

با دکترم شوخی؟!!!! )-]

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">