... و من می نویسم!

یک روز باید از همیشه جدا شویم و جاودانه شویم در آنانی که با اذهانشان عشق می آفرینند ...

یک روز باید از همیشه جدا شویم و جاودانه شویم در آنانی که با اذهانشان عشق می آفرینند ...

... و من می نویسم!

در روزهایی که دیگر
نه ما سر بلند می‌کنیم و نه عشق
باید نوشت!

_____________________________
اگر علاقه مند خواندن مطالب رمزدارهستید
با پیام خصوصی ایمیل بگذارید تقدیم میکنم


_____________________________
راستی اگر از دیگری می‌نویسید
لطفا با منبع!
حتی از این حقیر (;

دنبال کنندگان ۲ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
پیام های کوتاه
  • ۲۴ فروردين ۹۳ , ۱۶:۵۹
    جاده
بایگانی
آخرین نظرات

بیا

دوشنبه, ۹ دی ۱۳۹۲، ۰۴:۳۳ ب.ظ

در من حلول کن

به خاطراتم بیا

بگذار همه بدانند

از رویای کیست که روزها

اینگونه بی تابم!

  • شبنم اطهری بروجنی

نظرات  (۵)

اوووووووووووووی! برا من ته تهش یه ستاره میزنی! برا رفیقمون صفحه رو ستاره بارون کردی!!!!!!!!! 
پاسخ:
قهره بابا بذا از دلش در بیاد (;
حالا هی واسه مهسا بوس و احساسات بفرست واسه ما لطف داری و میرسم خدمتتون و از اینا
شبنم میام حسابتو میرسما، واسه چی انقد تبعیض، واسه چی اونو دوسش داری ها؟
من از شماها دور شدم شماها چرا منو از خودتون دور کردین؟؟؟
هاهاهاهاها

پاسخ:
:)))))))))))))
دیوونه ایاا!!
کاملا بی منظور بوده شماها همه واسه من عزیزین خودتم میدونی
                        :-* :-* :-*:-*   
                        :-*          :-*   
                        :-*                 :-*            :-*:-*:-*                        :-*
:-* :-* :-*:-*    :-*                 :-*            :-*                            :-*   :-*
:-*          :-*     :-*                 :-*            :-*                         :-*       :-*
:-* :-* :-*:-*     :-* :-* :-* :-*:-* :-* :-* :-*:-* :-*:-*        :-*:-*:-*:-*               
:-*
:-*                                            :-*  :-*
:-* :-* :-* :-*

از این لوس بازیای تو وبلاگا زدم که آشتی کنی :))
عج.....بببب!!
ببین آدمو به چه کارایی وا می دارن!! (;
:-*
دکتر!!!!
هاهاهاهاهاها
بابا خودمو الکی درگیر کارای بیخود می کنم
حالا امتحانام تموم شده و دوباره مشغول تحویل پروژه ها هستم
خاک بر سرشون!!!!!
بچه نیومدی ببینمت؟؟!!!!
پاسخ:
مىرسم خدمتتون (؛
سلام دوستان
به به ما چند وقتیه نیستیم،چه شکفته وبلاگ
موفق باشی دختر
پاسخ:
ب..............له!!!
اتفاقا هر چی اس میدیم و خبر می گیریم که یادتون به ما بیفته ...!
انگاااار نه انگار!
اکشال نداره می دونم سرت خیلی شلوغه دکتر :-*
  • Mahsa Panahandeh
  • زیبـــــــــــــــــا بود
    پاسخ:
    :-*
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">