... و من می نویسم!

یک روز باید از همیشه جدا شویم و جاودانه شویم در آنانی که با اذهانشان عشق می آفرینند ...

یک روز باید از همیشه جدا شویم و جاودانه شویم در آنانی که با اذهانشان عشق می آفرینند ...

... و من می نویسم!

در روزهایی که دیگر
نه ما سر بلند می‌کنیم و نه عشق
باید نوشت!

_____________________________
اگر علاقه مند خواندن مطالب رمزدارهستید
با پیام خصوصی ایمیل بگذارید تقدیم میکنم


_____________________________
راستی اگر از دیگری می‌نویسید
لطفا با منبع!
حتی از این حقیر (;

دنبال کنندگان ۲ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
پیام های کوتاه
  • ۲۴ فروردين ۹۳ , ۱۶:۵۹
    جاده
بایگانی
آخرین نظرات

آینه

پنجشنبه, ۲۰ آذر ۱۳۹۳، ۰۹:۵۶ ق.ظ

دیشب به خواب آینه آمدی

افسانه‌ام شده بودی

و من

افسون پاک نوپریان هفت رنگ ...

  • شبنم اطهری بروجنی

نظرات  (۵)

تا حالا اینشونو زیارت کردم اما ندیدم یا متوجه نشدم که اینو گفته! 
خب چی کار کنم! اخه من اصن تلویزیون چه قد مگه میبینم!؟ چرا منو درک نمیکنی اخه!
پاسخ:
بله بله اونم که نهاااایت میره صرف دیدن سریال های ... :بوووووووووووووووووق ;)
همه میگن! برای من تازه جالب بود که اصن نمیدونستم از کی دارن تقلید میکنن:)))
پاسخ:
ینی وواااااااااااااااااقعا غامیلو تا حالا ندیدی؟!!!!!!!!
نیم عمرت بر فنا!!! :)))
وااااااااای تو رو خدا تو دیگه نگو چی شده؟!!! =)))
پاسخ:
مگه کی دیگه میگه؟!!!
باز خوبه من قبل از فامیل دور میگفتم!!!!! فقط یکم لجنش عوض شده مال فامیل باحال تره (;
از شبنم دیگر اثری در آینه نیست..... پیدا کن... اره؟;)
پاسخ:
چی شدههههههه؟!! 
نه نه! ما که تخلص تو رو اینه نذاشته بودیم!!
دیشب به خواب بزرگ اطهری امده بودی.......
 حالا بگو ببینم چه خوابی دیدی؟
شبنم چرا گیر دادی به اینه؟!
پاسخ:
چون چنوقت پیشا بعد مدت‌ها درست و حسابی تو آینه نگاه کردم!!
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">