... و من می نویسم!

یک روز باید از همیشه جدا شویم و جاودانه شویم در آنانی که با اذهانشان عشق می آفرینند ...

یک روز باید از همیشه جدا شویم و جاودانه شویم در آنانی که با اذهانشان عشق می آفرینند ...

... و من می نویسم!

در روزهایی که دیگر
نه ما سر بلند می‌کنیم و نه عشق
باید نوشت!

_____________________________
اگر علاقه مند خواندن مطالب رمزدارهستید
با پیام خصوصی ایمیل بگذارید تقدیم میکنم


_____________________________
راستی اگر از دیگری می‌نویسید
لطفا با منبع!
حتی از این حقیر (;

دنبال کنندگان ۲ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
پیام های کوتاه
  • ۲۴ فروردين ۹۳ , ۱۶:۵۹
    جاده
بایگانی
آخرین نظرات

تعجب داره مگه؟!!

دوشنبه, ۳۰ دی ۱۳۹۲، ۰۸:۲۶ ق.ظ
... باید مراقب باشم
سردم نکند
تعجب دوستانم از آنکه به یادشان هستم!
همانهایی که وقتی حرفش می شود
محبت را زیباترین اتفاق جهان می دانند!!
  • شبنم اطهری بروجنی

نظرات  (۵)

اهان اندازه گیریش که الکی نیست! تو خوت دکتر رشادی چی بود پرسید ازت چه جوری اندازه گرفتی؟ یه چیزی تحویلش دادی من که نرم افزاریم نفهمدیم. اینام عزیزم تو حیطه تخصص من است و بس. بر اساس سیلاب اندازه گیری میشود :پی
پاسخ:
:))) قانع شدم ;)
یعنی الان که فک میکنم چرا اینقدر دغدغه زیاده و ارامشم کم میفهمم که چون نمیام اینجا :)))
به خدا 25 تا 37.8 درصد از استراسای روزانم اینجا با این مسخره بازیا خالی میشده :))))
پاسخ:
ببخشیییییییییید! چجوری درصد گرفتین اونوخخخخخ؟!!! :))

ولی واااقعاهاااااا چقد زندگیبه خل و چل بازی نیاز داره و ما ندونسته بودیم ;) (به دو گونه بخوانید ;) )
رد بشه! عشق و محبت این چیزا سرش نمیشه:))
پاسخ:
:))
شبنم داره از گرمای کسایی حرف میزنه که محبت براشون زیباترین مفهوم دنیاست و تعجبشون از محبت شبنم به خاطر قلب زیادی بزرگشه! 

شبنم بزن لایک قشنگه رو که این رفاقت کم بیاره:)))))))))) رفاقت اصن شما نگران نباش میزان حرارت این طرف اینقد زیاده که شبنم سرد نمیشه:پــــــی 
پاسخ:
من باید حضوری با شماها یکم حرف بزنم!! :-؟
بابا اینجا آاادم رد می شه ;)
حواست باشه
خوب حواستو جمع کن که سرد نشی یهو
خاک به سرم اتفاق یهو میفته شبنم، بچه یهو سرد بشی ما چکار کنیم؟ ها؟
یهو
پاسخ:
داشتییم؟!! (;
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">