... و من می نویسم!

یک روز باید از همیشه جدا شویم و جاودانه شویم در آنانی که با اذهانشان عشق می آفرینند ...

یک روز باید از همیشه جدا شویم و جاودانه شویم در آنانی که با اذهانشان عشق می آفرینند ...

... و من می نویسم!

در روزهایی که دیگر
نه ما سر بلند می‌کنیم و نه عشق
باید نوشت!

_____________________________
اگر علاقه مند خواندن مطالب رمزدارهستید
با پیام خصوصی ایمیل بگذارید تقدیم میکنم


_____________________________
راستی اگر از دیگری می‌نویسید
لطفا با منبع!
حتی از این حقیر (;

دنبال کنندگان ۲ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
پیام های کوتاه
  • ۲۴ فروردين ۹۳ , ۱۶:۵۹
    جاده
بایگانی
آخرین نظرات

خودمم نمی دونم!

يكشنبه, ۱۱ اسفند ۱۳۹۲، ۱۱:۲۵ ب.ظ
داشتم به نوشته هایی نگاه می کردم که سال گذشته تا الان نوشتم! واقعا دارم یه دوره ای رو می گذرونم فک کنم!!!
چقد به خصوص تازگی یه جور دیگه چرت و پرت می نویسم!! :))

دبیرستان که بودم دبیر ادبیاتمون می گفت این شبنمو تازه وقتی به برگه ش وصل کنی می فهمی چی میگه! درباره اینکه می خواسته چی بگه هیچ نظری نمی تونه بده آدم!!! (روش نمی شد بگه دری وری می نویسه به یاد استاد ... ;) ) خلاصه که کلی رو خودم کار کردم تا راحت بنویسم سلیس و روون ... فک کنم زیادی موفق شدم تو این امر :-" :-" ...

از همه خواننده ها (همچین می گم همه انگار چن نفرن پایه ثابتام :)) ) عذر می خوام بابت "بدترکار" شدنم!!
دعا کنید خدا شفام بده در سال جدید :)))))))
  • شبنم اطهری بروجنی

نظرات  (۳)

رفاقت: ما هم پنج نفر با صبحانه، ناهار، شام. بدخوابم هستیم لطفا رعایت کنین:))

شبنم: خیلی خیلی هم عالیه! دیوانه چرت و پرت اونیه که فک کنی چرت و پرت مینویسی:پی البته قبول دارم در حال تحولی ولی هر حول رو به پیشرفتتو حمایت میکنم:* 
پاسخ:
ببییییییییییییین ...!
یه کاری می کنی الان باز سپید بیاد نقد کنه که نشانه ها را درست به کار نمی برید ... نباید بنویسی "رفاقت : ..."  این یعنی رفاقت می گه فلان
اگه بخای مثلا می تونی بنویسی در "پاسخ به رفاقت :"   :)))

  • نوید خزاعی
  • والا اگه خدا شفات بده من یکی که دیگه نمیام بخونم.
    :D :D
    پاسخ:
    واقعا؟!
    ای ول خوبه ها خواننده ها آدم اینقد مهربون باشن :-"

    مرسی :)
    http://20ist.com/archives/34877
    سلام بر همگان
    به لینک فوق سری بزنید و حال کنید
    تعطیلات بیاید شهر ما بچه ها
    پاسخ:
    خدایی ما کلی وقته داریم دنبال جایی می گردیم عید بریم!
    میایمااااااااااااا!!!!
    ما که 5 نفر :دی
    نبوووووووووووووووووود؟ بچه هااااااااا؟!!!
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">