... و من می نویسم!

یک روز باید از همیشه جدا شویم و جاودانه شویم در آنانی که با اذهانشان عشق می آفرینند ...

یک روز باید از همیشه جدا شویم و جاودانه شویم در آنانی که با اذهانشان عشق می آفرینند ...

... و من می نویسم!

در روزهایی که دیگر
نه ما سر بلند می‌کنیم و نه عشق
باید نوشت!

_____________________________
اگر علاقه مند خواندن مطالب رمزدارهستید
با پیام خصوصی ایمیل بگذارید تقدیم میکنم


_____________________________
راستی اگر از دیگری می‌نویسید
لطفا با منبع!
حتی از این حقیر (;

دنبال کنندگان ۲ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
پیام های کوتاه
  • ۲۴ فروردين ۹۳ , ۱۶:۵۹
    جاده
بایگانی
آخرین نظرات

اعجاز

دوشنبه, ۲۶ اسفند ۱۳۹۲، ۱۱:۵۹ ق.ظ

گاهی

تنها یک میزان* نت

می‌تواند

همه چیز را به آغاز بازگرداند!


* میزان : مجموعه نت‌های از لحاظ ارزش مساوی (به زبون خودمونی یه واحد برای نت‌های موسیقی ه که یه کم مث جمله در ادبیات می مونه!)

به تذکر یکی از دوستان مفهوم میزان اضافه شد :-"

  • شبنم اطهری بروجنی

عاشقانه

موسیقی

خلوت

نت

عشق

نظرات  (۱)

بله بله؟! کی گفت صاحب نظر! من اینجام! ببخشید نبودم. جانم؟ چه کار دارین؟ :))
برداشت من اینه که یه موقع هایی هست که یک اتفاقی توی زندگی مثل یک نوت اینقدر ساز میشه با شرایط یا برعکس اینقدر غیر ساز هست که همه چیزو عوض میکنه. مثلا کل دورانی رو داری با افکار و ارزشهایی میگذرونی بعد یه اتفاقی می افته که مثل اب میمونه رو اتیش!همه چیزو میبره به روز اول به قبل از اون دوران! مثل یک نوت درست و به جایی که تو کل یه موسیقی به خودت میاردت و تو رو میبره به اغاز خودت... مثلا من همچین حسی کردم (البته همه این نوتا معکوس هم داره! ینی نوت غیر ساز هم میتونه انسان رو ببره به اغاز خودش)

خب ببخشین خانم صاحب نظر حواسشون تو عید بود دیگه دیر کردن:))
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">