... و من می نویسم!

یک روز باید از همیشه جدا شویم و جاودانه شویم در آنانی که با اذهانشان عشق می آفرینند ...

یک روز باید از همیشه جدا شویم و جاودانه شویم در آنانی که با اذهانشان عشق می آفرینند ...

... و من می نویسم!

در روزهایی که دیگر
نه ما سر بلند می‌کنیم و نه عشق
باید نوشت!

_____________________________
اگر علاقه مند خواندن مطالب رمزدارهستید
با پیام خصوصی ایمیل بگذارید تقدیم میکنم


_____________________________
راستی اگر از دیگری می‌نویسید
لطفا با منبع!
حتی از این حقیر (;

دنبال کنندگان ۲ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
پیام های کوتاه
  • ۲۴ فروردين ۹۳ , ۱۶:۵۹
    جاده
بایگانی
آخرین نظرات

x شنبه سوری

چهارشنبه, ۲۸ اسفند ۱۳۹۲، ۱۲:۲۹ ق.ظ


راه می‌افتم در خود
و می شکنم
هر چه بوته خشک را
تش می‌زنم
و می نشینم نگاه می‌کنم
گرمایی را که از آن به زمستان من می‌رسد ...

و شهاب‌هایی که آدم می‌سازد!
جیغ می‌کشند
و بالا می‌روند
تکه می‌شوند
و بر تمامی شهر می ریزند ...
 
به رقص می‌آیم
و دلگویه‌های سرد و سیاه را
ترانه می‌خوانم
و دور می‌ریزم
"بهار!
آماده‌ام، بیا"


سپیده زد
و نشانه می‌خیزد از بام ما
و بام همسایه
و بام‌های دگر!


  • شبنم اطهری بروجنی

مناسبت

چهارشنبه سوری

نظرات  (۲)

عزیزم دیر نگفتی!!! آهان هدیه رو میگی! نه خب در عوضش تو روز خاص بهم هدیه اش دادی تازه قبلشم که من مطالعه آزاد ممنوع بودم! میدادی هم فقط حسرت نخوندنشو میکشیدم:))

پاسخ:
:*
اقا خط چهارم: تش میزنم ->آتش میزنم

پر از نشانه است این نشانه ها!

خدایی نشانه رو بولد میکردی یاد من نیفتادی؟!
میدونی که مدتیه دنبال نشانه هام. همیشه بودم. از بچگی ولی فک کنم حدودا دو سال پیش برای اولین بار و دقیقا با همین اسم در موردش با هم حرف زدیم. بعد از اونم مثل همیشه دنبال نشانه ها بودم ولی الان چند ماهی هست که مدام نوشته هایی میخونم که یکی دیگه هم دنبال این نشانه هاست، کتابی رو دوستی بهم میده و میگه تو این کتاب از نشونه ها گفته شده و به دنبال اون من با چند تا کتاب دیگه اشنا میشم، با ادمی اشنا میشم که یه دفعه حرفمون میکشه به نشانه و تا میگم نشانه، انگار سالها دنبال این کلمه بوده ذوقمو میکنه و دوست میشیم. ...حتی دیروز رفتم پلاس یکی از دوستان فیلمی شِِر کرده بود که توش برخوردم به لفظ نشانه ها از زبان ادم دیگه ای!
خدارو شکر میکنم که داره بهم نشانه میده که نشانه ها رو دنبال کن اما هنوز بلد نیستم که نشانه ها رو دنبال کنم...نیازمند کیمیاگری هستم که بیاموزد مرا...
پاسخ:
آآآآآاهااااان دقیییقااا تازه وقتی باهاش آشنا میشی دغدغه میشه پیدا کردنشون! :))))
منو ببخش که اینو دیر بهت گفتم :دی اما به نظرم جذاب ترین بخشش اصن همینه واسه همین صبر کردم با اون هدیه خودت به اینجا برسی بعد با هم بحرفیم... منتظرم باش ;) :-*
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">