... و من می نویسم!

یک روز باید از همیشه جدا شویم و جاودانه شویم در آنانی که با اذهانشان عشق می آفرینند ...

یک روز باید از همیشه جدا شویم و جاودانه شویم در آنانی که با اذهانشان عشق می آفرینند ...

... و من می نویسم!

در روزهایی که دیگر
نه ما سر بلند می‌کنیم و نه عشق
باید نوشت!

_____________________________
اگر علاقه مند خواندن مطالب رمزدارهستید
با پیام خصوصی ایمیل بگذارید تقدیم میکنم


_____________________________
راستی اگر از دیگری می‌نویسید
لطفا با منبع!
حتی از این حقیر (;

دنبال کنندگان ۲ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
پیام های کوتاه
  • ۲۴ فروردين ۹۳ , ۱۶:۵۹
    جاده
بایگانی
آخرین نظرات

کابوس

جمعه, ۵ ارديبهشت ۱۳۹۳، ۰۵:۴۶ ب.ظ

 

می دانم

هراس از دست رفتن

روزی شاید

کابوس شبهایم شود ...

حیف که نمی شود رفت و تجربه نکرد، تو را

هم چون زیستن

هم چون ...

عشق!

  • شبنم اطهری بروجنی

نظرات  (۴)

چشم هر روزه سر میزنم;)
پاسخ:
:-*
:)) 
افرین اره دقیقا دقیق تر خوندم. قبلا هم خوندم و لذت متنشو بردم اما توش حل نشده بودم یا اگه عمیق شده بودم وقتش نبود که چیزی بنویسم. تو دلم نظرمو دادم:دی شاید اینم یکی از عیبای هر روز سر زدنم باشه!
پاسخ:
نههههههههه عیبی تو اون نیست ;)
باریکلا! افرین! احست! تبارک الله!
دخترم کارت خوبه ادامه بده:))
اقا خب خوابم نمیاد! دستمم به کاری پیش نمیره جز خوندن نوشته هات! امشب گیر دادم به مطالب قدیمی. ایشالا صپ پا میشی اینا رو که نوشتم میخونی. سورپرایزه:))بعد از این به بعد دعا میکنی من خوابم بیاد=))
پاسخ:
:)))) اتتتتتفاقااا دعا می کنم همه تون بی خوابی بیفته به جونتون که بیاین هی بخونین :))))))
شوخی کردم ولی نظرای این دفه ت فرق می کنه بیششششتر معلومه که وااقعا خوندی یه جوراییم سلکشن بهترینهاس ...
چون به سلیقه ت اعتماد دارماااااااا اگه نه که ...:سوووووت ;)
ئه!!!!!!! اقا این به افتخار منه چون شبنم جون چند روز پیش برای من اس ام اسش کرده بود  ;)
الان تو حس اعتماد به نفسم تا سقف:))
پاسخ:
      دیووونه! :دی
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">