... و من می نویسم!

یک روز باید از همیشه جدا شویم و جاودانه شویم در آنانی که با اذهانشان عشق می آفرینند ...

یک روز باید از همیشه جدا شویم و جاودانه شویم در آنانی که با اذهانشان عشق می آفرینند ...

... و من می نویسم!

در روزهایی که دیگر
نه ما سر بلند می‌کنیم و نه عشق
باید نوشت!

_____________________________
اگر علاقه مند خواندن مطالب رمزدارهستید
با پیام خصوصی ایمیل بگذارید تقدیم میکنم


_____________________________
راستی اگر از دیگری می‌نویسید
لطفا با منبع!
حتی از این حقیر (;

دنبال کنندگان ۲ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
پیام های کوتاه
  • ۲۴ فروردين ۹۳ , ۱۶:۵۹
    جاده
بایگانی
آخرین نظرات

یک فنجان سیب

جمعه, ۱۶ خرداد ۱۳۹۳، ۰۹:۰۹ ق.ظ

_ کجا به یاد منی؟

_کجا نیستم!

کجا همه چیز منم؟

_کجا نیستی!

_کجا بیشتر؟ کجا خاص تر؟ کجا .. ؟

سایه بر سر ما بود

و  سیبی که چیده بودم

در دست لطیف تو بود

و گیسوی تو

در دستان من ...

راستی

هنوز یادت هست

درخت سیب را؟!!

  • شبنم اطهری بروجنی

نظرات  (۳)

ئه! خب میمدی ادامه بحث فلسفیمونو بریم:))))))))))))
پاسخ:
من اومدم یو نبودی!!:|
امشب بی خوابی زده به سرم دارم اینا رو دوباره میخونم:))
اقا اینم خیلی قشنگه به سه دلیل: 1- اسم غیر قابل انتظارش 2- سیبی که چیده بودم.. آدمو میبره توی هوای شعر سیب فروغ و 3- یک دفعه از تو اون هوا میری به داشتان آدم و حوا
نتیجه آنکه: خیلی خوشم اومد:))
ببین امشب دارم فنی قضیه رو نگاه میکنم:)
پاسخ:
آففرین ببیییییییییین همیشه فنی نگا کن!
منم دیشب تا 5 خوابم نبرد!!!!!!!!!!!!!! اما اینا نیومدم، چون چراغا خاموش و بنده اندر رختخواب درازیده بودم!!:))
  • خادم الحسین
  • سلام.
    اعیاد شعبانیه بر شما مبارک باد.
    انشا الله همیشه در زندگی شاد باشید.
    به امید ظهور آقا امام زمان و شادی دائمی در زمان ایشان...
    ................................................
    با سوالی در مورد انسان به روزیم...
    منتظر شما و نظرات زیباتون

    التماس دعا
    یا علی مدد
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">