... و من می نویسم!

یک روز باید از همیشه جدا شویم و جاودانه شویم در آنانی که با اذهانشان عشق می آفرینند ...

یک روز باید از همیشه جدا شویم و جاودانه شویم در آنانی که با اذهانشان عشق می آفرینند ...

... و من می نویسم!

در روزهایی که دیگر
نه ما سر بلند می‌کنیم و نه عشق
باید نوشت!

_____________________________
اگر علاقه مند خواندن مطالب رمزدارهستید
با پیام خصوصی ایمیل بگذارید تقدیم میکنم


_____________________________
راستی اگر از دیگری می‌نویسید
لطفا با منبع!
حتی از این حقیر (;

دنبال کنندگان ۲ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
پیام های کوتاه
  • ۲۴ فروردين ۹۳ , ۱۶:۵۹
    جاده
بایگانی
آخرین نظرات

ثبت است در جریده عالم

سه شنبه, ۲۰ خرداد ۱۳۹۳، ۱۰:۱۴ ق.ظ

و مگر می‌شود

که از سلاله عدم باشی

و به حقیقت‌گرایی محض

مکتب جاوید عشق را

به زیر تازیانه کبود کنی؟!

  • شبنم اطهری بروجنی

نظرات  (۱)

  • یاصاحب الزمان
  • سلام عزیز دلم
    خوبی؟
    عیدت مبارک
    خانمی با نظری که تو وبلاگم گذاشتی واقعا شرمندم کردی
    تو لطف داری ای کاش که واقعا می تونستم برات یه رویا باشم
    عزیزم دوستت دارم
    و التماس دعای فراوون دارم
    بووووووووووووووووووووووووووووووووووووس
    پاسخ:

    محتاج دعاتونم ولی چشم دعا واسه بقیه حتما بالا میره پس هرکیم باشم دعا میکنم واست :-*

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">