... و من می نویسم!

یک روز باید از همیشه جدا شویم و جاودانه شویم در آنانی که با اذهانشان عشق می آفرینند ...

یک روز باید از همیشه جدا شویم و جاودانه شویم در آنانی که با اذهانشان عشق می آفرینند ...

... و من می نویسم!

در روزهایی که دیگر
نه ما سر بلند می‌کنیم و نه عشق
باید نوشت!

_____________________________
اگر علاقه مند خواندن مطالب رمزدارهستید
با پیام خصوصی ایمیل بگذارید تقدیم میکنم


_____________________________
راستی اگر از دیگری می‌نویسید
لطفا با منبع!
حتی از این حقیر (;

دنبال کنندگان ۲ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
پیام های کوتاه
  • ۲۴ فروردين ۹۳ , ۱۶:۵۹
    جاده
بایگانی
آخرین نظرات

فلسطین بدون شرح

يكشنبه, ۵ مرداد ۱۳۹۳، ۰۱:۲۵ ق.ظ

  • شبنم اطهری بروجنی

غزه

فلسطین

مرگ بر اسرائیل

نظرات  (۳)

خداروشکر برای من فقط آخری به صورت محو نمایش داده میشه که معلومه عکسای دلخراشیه! واقعا نگاه کردن بهشون سخته! چرا میذارین اینا رو خب؟ بگین براشون میشه چی کار کرد تا بکینم! من اگه راهی رو پیدا کنم که بدون رسوندن آسیب به قسمت دیگه، بشه کاری در جهت این صلح بکنم، آماده ام که بکنم! درواقع آرزومه که بتونم بکنم! آرامشم آرزوست;)
پاسخ:
دعا از ته ته قلب
فریتادن انرژی مثبت با تمام امید
به چشم و گوش جهان رسوندن سکوت مدعیان صلح برابر جنایتای این حیوونا!!و
و...
اینا کوچکتریناشه :(
اها چون برای من نشون نمیداد گفتم!
پس برای شما نشون میده ...
خدافظ یا علی
پاسخ:
یا علی
سلام
اگه لینک مسقیم وبلاگ منو بذاری تو وبت فکر کنم نشون نمیده هرچند من تو تنظیمات این قابلیت رو ور داشتم...
شما خودتون اون عکس هارو که برداشتین تو صندوق بیان آپلود کنید بعد بذارید تا مشکلی تو نمایش عکس ها نداشته باشین.
پاسخ:
نشون داد اگه نشد چشم
سپاس
یا علی
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">