... و من می نویسم!

یک روز باید از همیشه جدا شویم و جاودانه شویم در آنانی که با اذهانشان عشق می آفرینند ...

یک روز باید از همیشه جدا شویم و جاودانه شویم در آنانی که با اذهانشان عشق می آفرینند ...

... و من می نویسم!

در روزهایی که دیگر
نه ما سر بلند می‌کنیم و نه عشق
باید نوشت!

_____________________________
اگر علاقه مند خواندن مطالب رمزدارهستید
با پیام خصوصی ایمیل بگذارید تقدیم میکنم


_____________________________
راستی اگر از دیگری می‌نویسید
لطفا با منبع!
حتی از این حقیر (;

دنبال کنندگان ۲ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
پیام های کوتاه
  • ۲۴ فروردين ۹۳ , ۱۶:۵۹
    جاده
بایگانی
آخرین نظرات

سهراب

سه شنبه, ۲۰ آبان ۱۳۹۳، ۰۳:۱۰ ب.ظ

سهراب

و

پوستر نوجوانی‌ام ...

چه می‌گفتی؟

یادم رفته است!!

  • شبنم اطهری بروجنی

نظرات  (۶)

:)) خوبه قضیه شاهگوشو برام تعریف کردی اگه نه تازه سوال میشد که آرمان کیه این وسط:))
من منصرف شدم اصن یه چیزی بوده بین خودتو و سهراب:))
پاسخ:
باووووشه! (;
یه زنگ بزنم از نسیم بپرسم؟!
پاسخ:
ای ...! خیانت به آرمان... ؟! :-؟؟؟
ای بابا! خب بنویس خودم نمیدونم، شماهام ندونین! علافمون کردی:))
این نبود که "دلخوشی ها کم نیست؟"  :)))) ببین من نوجوانیتو بات نبودم اگه نه میفهمدیم=))
پاسخ:
:))))) جالب شد!! فک نمی کردم این همه سوال بشه!! :)))
begoo dge , chi bood ?? :((
پاسخ:
ای خدا بعدا بت میگم! :-؟
مزه این نوشته به اینه که ندونی!
اثن من که تو متنم گفتم خودمم یادم نیست :دی :سووت
ahaaaaaaaaaaaaaaaan yadam oomad :)))

mogoft kash mardom danehaye deleshan peyda bood ;)


age bedooni cheghad be maghzam feshar avordam 
پاسخ:
:))))))))))))))))
خیییییییییییلی فشار آوردی ولی مطمئنی درست یادت اومدههههههههه؟!!!!!!!!!!! :O
man faghat axesh yadame !!!!

chi migoft vaghean ?? :((
پاسخ:
جدی یادت رفته؟!!!
من یادم نرفته تیکه پروندم به سهراب با این جمله :دی ;)
حقیقت(با لحن ببعی) ... :سوووووت
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">