... و من می نویسم!

یک روز باید از همیشه جدا شویم و جاودانه شویم در آنانی که با اذهانشان عشق می آفرینند ...

یک روز باید از همیشه جدا شویم و جاودانه شویم در آنانی که با اذهانشان عشق می آفرینند ...

... و من می نویسم!

در روزهایی که دیگر
نه ما سر بلند می‌کنیم و نه عشق
باید نوشت!

_____________________________
اگر علاقه مند خواندن مطالب رمزدارهستید
با پیام خصوصی ایمیل بگذارید تقدیم میکنم


_____________________________
راستی اگر از دیگری می‌نویسید
لطفا با منبع!
حتی از این حقیر (;

دنبال کنندگان ۲ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
پیام های کوتاه
  • ۲۴ فروردين ۹۳ , ۱۶:۵۹
    جاده
بایگانی
آخرین نظرات

جای دوتامون تو زندگی کن

يكشنبه, ۲۵ آبان ۱۳۹۳، ۱۱:۱۵ ب.ظ

یکی هست

که امشب

واسه اون میخونیم همه مون، ولی اون خوااابههه

خدایا

کمک کن

...

--------------------------------------------------------------------------------

امشب شب اول قبر خیلی هاس که عمرشنو دادن به دست ما که به جاشون زندگی کنیم

براشون یه آیه هم شده قرآن بخونیم :) 

سوره واقعه هم کوتاه هست هم توصیه شده 

اگه سخته صلوات نشد دعا هرچی که خودتون به دلتونه

ممنون :)


پی نوشت :

این پست قرار بود موقت باشه اما چرا موقت؟!! حالا که هر شب ممکنه شب اول این سفر برای کس دیگه باشه بذار بمونه که هر وقت دیده شد برای کسی علاوه بر مرتضی پاشایی دعایی ... خونده بشه به این بهانه

فعلا که شکر خدا زندگی ما همچنان ادامه داره :)

حق یار همه

  • شبنم اطهری بروجنی

مرتضی پاشایی

نظرات  (۳)

vaaaaaaaay shaboo , 
ettefaghan manam hamin alan dashtam be in jomlash fek mikardam !! (jaye dotamoon to zendegi kon ) 


maloom mishe fasele nemitoone fekre maro az ham joda kone ;))
پاسخ:
عززززززززززیزززززززییییییییی آجی جونم :-*
هیچی نمی تونه این کارو کنه عشقم :-*
  • محمد حسینی
  • من تازه کشفش کردم! خوب میخوند. حیف دیر فهمیدم!!

    اینجا چقدر همه چی شاعرانه‌س! جو سنگینیه داره! به خصوص واسه ساعت 12 شب ...
    پاسخ:
    وااقعا حییییف! ...

    آره فک کنم به گروه خونی شما نمی‌خوره (; (به قول دوستان شوخی (; )
    مرسی که با این وجود سر می زنین :)
     البته یه مدتم هست جدای از شاعرانگی غمگین شده باید یه کم شادش کنم ;) ...
    چشم:)
    پاسخ:
    tnx
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">