... و من می نویسم!

یک روز باید از همیشه جدا شویم و جاودانه شویم در آنانی که با اذهانشان عشق می آفرینند ...

یک روز باید از همیشه جدا شویم و جاودانه شویم در آنانی که با اذهانشان عشق می آفرینند ...

... و من می نویسم!

در روزهایی که دیگر
نه ما سر بلند می‌کنیم و نه عشق
باید نوشت!

_____________________________
اگر علاقه مند خواندن مطالب رمزدارهستید
با پیام خصوصی ایمیل بگذارید تقدیم میکنم


_____________________________
راستی اگر از دیگری می‌نویسید
لطفا با منبع!
حتی از این حقیر (;

دنبال کنندگان ۲ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
پیام های کوتاه
  • ۲۴ فروردين ۹۳ , ۱۶:۵۹
    جاده
بایگانی
آخرین نظرات

نیلوفرانه

چهارشنبه, ۲۸ آبان ۱۳۹۳، ۱۱:۵۷ ق.ظ

...

مثل خواب عجیب یک ترانه

که به سکوت قناری گوش سپرده است.

  • شبنم اطهری بروجنی

نظرات  (۲)

بله یه کم خلوت شده:دی
اینم لینک اهنگ هم نفس:
http://dl.funkhoone.com/m/1391/11/Mehran-Modiri-Hamnafas.mp3 
و ورژن دیگش:
http://30na.net/mp3files/Hamnafas-www.30na.net.mp3
الان احتمالا میگی این چه ربطی به نوشته من داره ولی خب برای من ربط داشت، شاید به خاطر خاطره و حسیه که به این اهنگ دارم و تو نوشته تو هم بود. حس کردم این یه شعر بلند بشه خیلی قشنگ میشه و ضمنا میشه با یه وزنی مشابه اینا خونده بشه:دی
ببینم چی کار میکنی، موفق باشی:))
پاسخ:
مرررررررسیییییییییییییییییییی
ایشالله (;
سلاملکم:))
اقا با این پیشنهاد لایکت مجبورم کردی همه رو دوباره بخونم! 
اینو یا نخونده بودم یا یادم نبود!
اینو ادامه بدی شعر قشنگی میشه ها!یه وزنی مثل شعری بود که مدیری خونده بود...هم نفس بود فک کنم اسمش مثل اون میمونه
اقا سفرنامه ها چی شدن راستی؟
بعدشم من فقط پاشایی ها رو چون دلم نیومد لایک کنم، نکردم!
پاسخ:
بهه ناشناس محترم!! :)))
آآآآهاان خوب تنبیهی بوداااا (به خصوص که انگار سرت خلوت شده! (; )
کدوم شعر؟!!! من نشنیدم کهههه!! گفتم اینجا هیچی بدون منبع و لینگ گفته نشه!! :-؟... بی بلا (; آففرین دختر خوب :دی
واااااای راس می گی قسمت آخر اونم مونده!! به خدا که اگه تو وقتای بی کاریم یادم بیاد حتما می نویسمش :دی
باوووشه (واجب که نیس گفتم هر کدوم خوشت اومد!!)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">