... و من می نویسم!

یک روز باید از همیشه جدا شویم و جاودانه شویم در آنانی که با اذهانشان عشق می آفرینند ...

یک روز باید از همیشه جدا شویم و جاودانه شویم در آنانی که با اذهانشان عشق می آفرینند ...

... و من می نویسم!

در روزهایی که دیگر
نه ما سر بلند می‌کنیم و نه عشق
باید نوشت!

_____________________________
اگر علاقه مند خواندن مطالب رمزدارهستید
با پیام خصوصی ایمیل بگذارید تقدیم میکنم


_____________________________
راستی اگر از دیگری می‌نویسید
لطفا با منبع!
حتی از این حقیر (;

دنبال کنندگان ۲ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
پیام های کوتاه
  • ۲۴ فروردين ۹۳ , ۱۶:۵۹
    جاده
بایگانی
آخرین نظرات

ناز مکن

پنجشنبه, ۲۰ آذر ۱۳۹۳، ۰۹:۴۴ ق.ظ

... با اینکه از ناز نگاهت می‌هراسم.

  • شبنم اطهری بروجنی

نظرات  (۴)

خانم دکتر: استعاره نه چندان دوری از سپیده جون :)))
حل شد؟
پاسخ:
آهاااااانننن ! بعععله!!! یادم به اووشوون نبود!
پس کجا سوالامونو بپرسیم!؟ چرا توجه به خواسته های ما نداری؟
الان کی ناز نکنه؟ کی بکنه؟ 
تازه خانوم دکتر میگن اصلا با هراس مثبت هم موافقت ندارن! هرچند من هنوز یه جایی براش دارم!
بیا جواب ما رو بده! جان دارد از جانمان میپرسد و سر نمیداند!!!
پاسخ:
"تازه خانوم دکتر میگن اصلا با هراس مثبت هم موافقت ندارن! " کییییییییییی؟!! چییییییی؟!! اینجا کجاست؟! من کیم؟! ...
ادیب محترم پاسخ در خود توست از میان برخیز :)))
mahsa jan , shak nakon ke dare mano mige. 
shabnam daghighan manam  dochare masaalaton shodam !! 
tozih bede roshan she :D 


be nazaram ba iinke nemikhad . hamino bas !! 
haras nemishe az jense khoobi bashe dar zemn! :D 
پاسخ:
بچه بچه ها موهای همو بکشین :دی خخخخخخ
دعوا نکنین متن مال کس دیگه ست؛ با شما کاری نداره ;) :))))
عزیزان جان هر مساله ای رو که پای هر منبری نباید پرسید (; جمله همیشگی : یه اثر ادبی وقت نوشته میشه "دیگر اسیر آن من بیگانه نیست ;)" یعنی که حتی متعلق به نویسنده ی اون نیست و این ذهن خواننده ست که براش معنی متصور میشه پس 
به خصوص با توجه به فرهیختگی خوانندگان این بلاگ برداشت کاااااااملا آزاد :)

این جملات آخر خیلی سنگین بود :-OOOOOO یه صلوات بفرستید :دی
اولین باره هیچ ایده ای ندارم که با کی هستی:))))))))))
الان سپیده میاد میگه منو میگی؟
زودتر اعلام میکنم که منظور نویسنده محترم ، اینجانب دوستشون هستم کس دیگه به خودش نگیره=))
اقا مسئلتون! گفتی با اینکه از ناز نگاهت میهراسم... بعد عنوانو گذاشتی ناز نکن! خب الان یا که هراسش از جنس خوبیه که تو گفتی هرچند خوبه اما ناز نکن که هیچ. یا اینکه معنی لغویه هراس هست و حس بدیه. اگه این دومیه خب دیگه "با اینکه " نمیخواد! طرف میدونه چون تو میهراسی نباید ناز کنه:)))))
الان میدونم اینو داری میخونی بفهمی من چی میگم ولی سعی نکن که بی فایدست=))
پاسخ:
=)))
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">