... و من می نویسم!

یک روز باید از همیشه جدا شویم و جاودانه شویم در آنانی که با اذهانشان عشق می آفرینند ...

یک روز باید از همیشه جدا شویم و جاودانه شویم در آنانی که با اذهانشان عشق می آفرینند ...

... و من می نویسم!

در روزهایی که دیگر
نه ما سر بلند می‌کنیم و نه عشق
باید نوشت!

_____________________________
اگر علاقه مند خواندن مطالب رمزدارهستید
با پیام خصوصی ایمیل بگذارید تقدیم میکنم


_____________________________
راستی اگر از دیگری می‌نویسید
لطفا با منبع!
حتی از این حقیر (;

دنبال کنندگان ۲ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
پیام های کوتاه
  • ۲۴ فروردين ۹۳ , ۱۶:۵۹
    جاده
بایگانی
آخرین نظرات

پدربزرگ

جمعه, ۵ دی ۱۳۹۳، ۰۲:۳۳ ب.ظ

برخی واژه ها آنقدر نجیب اند که به این راحتی ها ترکیب نمی شوند، تکرار نمی شوند، راه و بی راه نمی آیند، جا و بی جا سخن نمی گویند، تحقیر نمی پذیرند، بزرگ منش اند؛ وقتی هم که بیایند جایشان بالای سفره است. شاید قدیس به دنیا نیامده باشند اما متبرک اند، یعنی برکت دارند ...

همچون پدربزرگم :)


به بهانه ی فوت استاد مرتضی احمدی که از هممممه آثار موندگارشون که بگذریم شکرستون رو هیییییییچوخ نمیشه فراموش کرد :|

(لینک  شکرستون از آپارات)

:  http://www.aparat.com/v/eRWJk

روحش شاد و یادش گرامی

  • شبنم اطهری بروجنی

نظرات  (۴)

Ηey tһere I am so grateful I found your blog, I reaⅼly found you by
accident, while I was looking on Yahoo for something else, Regardless I am heгe now and would just likе to say kuɗos for
a remarkaƅle рost and a all round interesting blog (I alsо love the
theme/design), I ԁon’t have time to read through it all at the minute Ьut I
have saved it and also addеd in your RSЅ feeⅾs, so when I һave time Ӏ will ƅе back to read a lot more, Please
d᧐ keep up the superb b.
یادشون گرامی. من هیچ وقت پدر بزرگ نداشتم...
پاسخ:

یاد همه ی بزرگترا گرامی :)

فک کنم ندیدم! من دوتاشو انگار دیدم. حتما دوباره چک میکنم وتعداد بیشتری میبینم:دی
پاسخ:
نه تو همین پست به صورت مستتر یکی دیگه گذاشتم ببین (;
خدایا همه پدربزرگای عزیزمون رو در پناه خودت نگه دار:)
شبنم من یادم نمیاد قبلا نشسته باشم و شکرستان ببینم. مرسی بهانه ای شد برای دیدنش:) یادش زنده باد.
پاسخ:
اون دانشجوهه رو دیدیی؟ ینی خدا بودااا :)))))
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">