... و من می نویسم!

یک روز باید از همیشه جدا شویم و جاودانه شویم در آنانی که با اذهانشان عشق می آفرینند ...

یک روز باید از همیشه جدا شویم و جاودانه شویم در آنانی که با اذهانشان عشق می آفرینند ...

... و من می نویسم!

در روزهایی که دیگر
نه ما سر بلند می‌کنیم و نه عشق
باید نوشت!

_____________________________
اگر علاقه مند خواندن مطالب رمزدارهستید
با پیام خصوصی ایمیل بگذارید تقدیم میکنم


_____________________________
راستی اگر از دیگری می‌نویسید
لطفا با منبع!
حتی از این حقیر (;

دنبال کنندگان ۲ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
پیام های کوتاه
  • ۲۴ فروردين ۹۳ , ۱۶:۵۹
    جاده
بایگانی
آخرین نظرات

با من قدم بزن

يكشنبه, ۲۱ دی ۱۳۹۳، ۱۲:۲۴ ق.ظ

من و "گلپونه ها"؟!!

کوتاه بیا!

گام من به سکوت تو نمی رسد

ترجیح می دهم همه ی سال را "عمر زندگی کوتاست" بخوانم! ...

گوشه گوشه ی این تکرار بی صدا تویی

و تمام اصفهان شاهد من است.

  • شبنم اطهری بروجنی

نظرات  (۴)

سلااااااااااام
آقا منم این شعرو دوست دارم:)
پاسخ:
:)
سلاااام خانوم خطاط رفتی تو حمله دیگه ؟ ;)
:صاف کردن صدا :))
پاسخ:
:))
وقتی تمام اصفهان شاهده تو هست که خب منم یه بخششم دیگه باید بدونم چی میگی:))
هی اهنگ "عمر زندگی کوتاه است" رو پلی کردم ببینم گوشه های تکرارش دقیقا کیه، باور کن فقط خودمو میدیم توش! اینقد ذوووق کردم که نگو:)))))))))))))
پاسخ:
این نوشته م از اونایی که تو هر کلمه ایش هرررچی برداشت بلد بودم هست! بله که تو توشی :دی 
اینو اصن چرا حواسم بهش نبوده! فک کردم قدم بزنو لینک کردی ولی خوب بود;)
"دوست دارمت با عشق:* "
حالا برا کی هست؟!!! ;)
پاسخ:
مههههسااا!!
باز پرسید برای کی ه!!!!!!
می زنم تو مختا!!!!!!
آقاجان مخاطب خاص پیدا کرد همینجا می زنم همه تون بدونید خوبههههه؟!!!!!!
مگه من دستم به تو و سپید نرسه!!
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">