... و من می نویسم!

یک روز باید از همیشه جدا شویم و جاودانه شویم در آنانی که با اذهانشان عشق می آفرینند ...

یک روز باید از همیشه جدا شویم و جاودانه شویم در آنانی که با اذهانشان عشق می آفرینند ...

... و من می نویسم!

در روزهایی که دیگر
نه ما سر بلند می‌کنیم و نه عشق
باید نوشت!

_____________________________
اگر علاقه مند خواندن مطالب رمزدارهستید
با پیام خصوصی ایمیل بگذارید تقدیم میکنم


_____________________________
راستی اگر از دیگری می‌نویسید
لطفا با منبع!
حتی از این حقیر (;

دنبال کنندگان ۲ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
پیام های کوتاه
  • ۲۴ فروردين ۹۳ , ۱۶:۵۹
    جاده
بایگانی
آخرین نظرات

چرخ و فلک

جمعه, ۱۰ بهمن ۱۳۹۳، ۰۸:۱۰ ب.ظ

امروز دوباره مرورت کردم

و هوا ابری شد

آخر این خاک چه می فهمد؟!

***

و پس نباید بگویم

که چرا چرخ

پس می زندم ...

بس که برای این جاده مرورت کرده ام!

  • شبنم اطهری بروجنی

نظرات  (۴)

ئه!دیدم ظهر تا حالا چه هوا خوب شده:)))
پاسخ:
خخخخخخخخخخخخخخخخخ...
شما با خیال راحت لاو بترکون فعلا اون سرش خیلی گرم تر از این حرفاس:دی
پاسخ:
لاااااااااااوووووووووووووو ... * (ترکید) (;
خیلی عالیه! باور کن سال دیگه تو سی و چهارمین جشنواره فجر(34 میشه دیگه!؟) یه چیزی میبریم؟! البته شایدم بهمون ندادن که دم مرگ غافلگیرمون کنن و تو بخش پیش کسوت ها برنده بشیم و هی ازمون عکس بگیرن و ما هی یاد روزای جوونی که کسی یادمون نبود کنیم! 
جدا خوبه! موافقم یه کم سرمون خلوت شد انجام بدیم.
اهان لایکم من یادم رفته بود خب:دی
پاسخ:
مگه بهتر اینم میشه که آدم یه همراه خوب مث تو داشته باشه ؟! (; (خوبه رفاقت نیس اگه نه کلاهم پس معرکه بود با این لاوی که ترکوندم :)) )
بدون شک این متنت میتونه یکی از کاندیداهای نوشته های برترت باشه.
البته شاید من امروز حالم خوب نیست که بار غمناکی از همه نوشته ها میگیرم ولی هرچی باشه عاشق این جمله شدم:
"چرخ پس میزندم، بس که برای این جاده مرورت کرده ام"
به حدی دوستش داشتم که دوست دارم براش یه نماهنگ دو سه دقیقه ای بسازم! چون تصویرش خودش تو ذهنمه! ینی اگه تز لعنتی نبود و من بی کله میشدم این کارو میکردم:))
پاسخ:
وااااااااااایییییییی! اتفاقاچن وقته دارم دنبال همچین کسی می گردم...
آب در کوزه و ما ...!!
آآآآآفففرین. بیا با هم همکاری کنیم من جمله میگم تو نماهنگ یا فیلم کوتاه بساز خوووووووووووووب؟ (با لحن خنجری (; )
:))) البته اگه با کس دیگه قرارداد نداری دکتر (; 

فقط راستی پس لایکات کوووو؟!! :-؟ ;)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">