... و من می نویسم!

یک روز باید از همیشه جدا شویم و جاودانه شویم در آنانی که با اذهانشان عشق می آفرینند ...

یک روز باید از همیشه جدا شویم و جاودانه شویم در آنانی که با اذهانشان عشق می آفرینند ...

... و من می نویسم!

در روزهایی که دیگر
نه ما سر بلند می‌کنیم و نه عشق
باید نوشت!

_____________________________
اگر علاقه مند خواندن مطالب رمزدارهستید
با پیام خصوصی ایمیل بگذارید تقدیم میکنم


_____________________________
راستی اگر از دیگری می‌نویسید
لطفا با منبع!
حتی از این حقیر (;

دنبال کنندگان ۲ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
پیام های کوتاه
  • ۲۴ فروردين ۹۳ , ۱۶:۵۹
    جاده
بایگانی
آخرین نظرات

سه وروجک

يكشنبه, ۱۲ بهمن ۱۳۹۳، ۰۹:۴۲ ق.ظ

بالاخره پس از 2-3 سال تلاش!!! تونستم این 3 تا رو یه جا بنشونم و ازشون یه عکس درست و درمون بگیرم ... 

با توجه به روند موفقیت(شروع از بالا سمت راست به طرف پایین و در ادامه چپ و دوباره بالا :)) ) که تنها این دفعه برای گرفتن این عکس به تصویر کشیده ام فکر می کنید کدام وروجک مانع از گرد هم آیی این سه در یک عکس می شده است؟!!

(اگه راهنمایی خواستینن بگین :)) )

...

و بالاخره ...

با توجه به طولانی شدن زمان این پروسه کسری و فرنیا حوصله شون سر رفت و کناره گیری کردن :)))) 

  • شبنم اطهری بروجنی

نظرات  (۵)

خداییش یه کارکتر بذار من دستم میخوره این ور و اون ور به صفحه کیبور به من اطلاع بده! خوبه حالا میفهمی با این غلطای تایپی چی میخواستم بگم:))
پاسخ:
:))
من فقط فرونیا رو شناسایی کردم. زحمت طاقت فرسایی بوده قطعا چون منم دچار ناکامی های زیادی در این زمینه شدم ;)
پاسخ:
:)))
اره این جوری خوب ماهان تو ذهنم موند!
اقا کارن چه بزرگ شده!ماشالا. از روی صفات باباش حدث زدم این جنتلمن پسر کودوم داییت هست:))
اره اهنگو گوش کردم که گفتم مامان بزرگت برگشتن و یاد گرمی اون خونه رو کردم دیگه. خیلی قشنگ بود و انتخابت خیلی به جا:*
پاسخ:
خخخخخخخخخخخخخخخخخ :دی
=)))))))))))))))))))
اقا من میخواستم بگم اون که لباس سبز پوشیده که الان دیدم از کامنت قبل متوجه شدم ماهان هست و به خودم ده امتیاز مثبت دادم:))
اقا اون جنتلمن که بلوز صورتی پوشیده کودومه؟! مطمئنا در اینده یک مرد واقعی میشه. نگی نگفتی:)) تو عکس سما راست و پایین هم که خودشو ولو کرده چون ماهان خیلی شیطنت کرده اونم خواسته کم نیاره که ظاهرا بعدش برای به دست اوردن دل تو و فرونیا دوباره صاف نشسته:))) 
عزیزم همشون انشالا زنده و سلامت و شاد و پیروز باشن در کنار خونوادشون.
نکنه مامان بزرگت اومدن به سلامتی؟
انشالا سالیان سال مادربزرگت سلامت و با عزت پیشتون باشن و باعث جمع شدن گرمتون کنار هم دیگه باشن. 
اگه از سفر اومدن، سلام برسون و از قول منم زیارت قبول بگو. چشمتونم روشن;)
پاسخ:
آفرین پس شمام وارد مرحله ی بعد میشی ...
دیدی بالاخره ماهانو که می خواستی ببینی ؟ خوب معرفیش کردم؟! ببین کل کللا آروم نمی تونه بشینه این بچه؛ می خواد عکس بگیره و به زور نشوندیمش دستشو کرد تو چشم فرونیای بیچاره!!!! ماششالله چشم نخوره از دیوار راست می ره بالا!
کارن هستن اوشون. همون عشق من که قراره زودی بزرگ شه ... ;) :دی (پسر دایی گلم(; )
جواب همه ی سوالا و حدساتون بله هست:))))))
مررررسی. چشم دلت روشن عزییزم

آهنگو گوش دادی ؟ ;) ینی اصن برا این عکس ساخته شده :)))
  • سعادت سلیمانی
  • واقعا شیطنت از چهره ی کسری (اینی که توی عکس پایینی نیست) می بارد...
    پاسخ:
    نه! اون یکی دیگه ست :)) این ماهانه
    البته چون مهم نیته ایشون به گزینه ی درست اشاره کردن و از این بخش 10 نمره می گیرن میرن مرحله ی بعد ;)
    ممنون از نظرتون :)

    ماشششالله چقد بچه دور و برمون ریخته هااا! 
    خدا حفظشون کنه :) 

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">