... و من می نویسم!

یک روز باید از همیشه جدا شویم و جاودانه شویم در آنانی که با اذهانشان عشق می آفرینند ...

یک روز باید از همیشه جدا شویم و جاودانه شویم در آنانی که با اذهانشان عشق می آفرینند ...

... و من می نویسم!

در روزهایی که دیگر
نه ما سر بلند می‌کنیم و نه عشق
باید نوشت!

_____________________________
اگر علاقه مند خواندن مطالب رمزدارهستید
با پیام خصوصی ایمیل بگذارید تقدیم میکنم


_____________________________
راستی اگر از دیگری می‌نویسید
لطفا با منبع!
حتی از این حقیر (;

دنبال کنندگان ۲ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
پیام های کوتاه
  • ۲۴ فروردين ۹۳ , ۱۶:۵۹
    جاده
بایگانی
آخرین نظرات

وضعیت سفید از خیییلی پیش تا مهرماه 1394!!

شنبه, ۴ مهر ۱۳۹۴، ۰۵:۳۶ ب.ظ
2015-09-26
گاهی بعضی از دست دادنا اونقددددر چیزا به آدم می‌ده که ...
شاید اگه برم گردونن و بگن حالا دیگه کااااملا انتخاب با خودته بازم بگم نمیخوام!!!!!!
هنوز می پرستمت :)
هنوز ماه من تویی :*

2015-09-13
23:40:32
دلم واسه آبجیام تنگولیده :|

2015-09-13
مژده ای دل که دگر باد صبا باز آمد
هدهد خوش خبر از طرف سبا باز آمد
:)

2015-09-08
خدایا هییییچ آدمی رو اونقدر کوچیک نکن که به خاطر غنی‌تر بودن کسی جلوی دیگری خجالت بکشه!!!!!
و راستی البته هیییییییییچ آدمی رو هم اونقددددر کوچیک نکن که غنی‌تر بودنش رو به رخ دیگری بکشه!
:-*
و شکر :) 

2015-09-03
در آن نفس که بمیرم ...

2015-08-31
یادم باشد ...
;)

2015-09-08
خدایا کمکم کن، نشه که یه روز به خودم بیام ببینم زندگی یکی رو با غرق شدن تو زندگی خودم نابود کردم ...

هیچی فقط خوشم نمی آد از دنیایی که آدما توش رقیب هم باشن نه همدم هم!!!
2015-08-26
دروغ ها رو دوس دارم چون
گاهی حقیقت خیلی ترسناکه!
(کلافه
خواننده:رضا صادقی)

2015-07-26
تو مث آبی روی آتیشم
لحظه به لحظه عاشقت می‌شم
...
بی تو دنیا هیچه
عطر تو می‌پیچه
وقتی بارون می‌گیره
ای خدا ممنونم
...

2015-07-24

بخون قناری که قشنگ می خونی ... :))))))))))))))
قناری جون بخون با اون صدای خسته :))))))))))))))

2015-06-05
دوماد ما باید شازده باشه
آسمون دلو باخته باشه
واسه عروس دل نازک ما
دو سه ملیونی اندوخته باشه!
....
:))))
دو سه ملیون فک کننننننننننن!! چقد زیاد بوده اون موقع
:))))

2015-05-13
پشت قاب شیشه ی پنجره ای
که شبای منو با خود می بره
جایی که گذشته هام
مث تصویر از تو قابش می گذره ...
...
شهر من،من به تو می اندیشم!
...

2015-05-05
پشت دیوار شب یه راهی داره
که می ره یه راس در خونه ی ستاره
...
وقتی میای قشنگ ترین پیرهنتو تنت کن
تاج سر سروریتو سرت کن
...
قبله ینی حلقه ی چشم مستت
...
(پلیینگ ابی (;  به یاد سپید جونم :-* )
===================================
2015-05-05
هالای لالالالالای لای هالای لالالالالای لای هالای لالالالالای لای  لالالالالای لای   لالالالالای لای  هالای لالالالالای لای  لالالالالای لای   لالالالالای لای 
...
عروووووس قلبم چه اشاره ریزون
یه نگا به ما کرد وای چه غمزه ریزون ...
اونقد برام عزیزی واااای عجب عزیییزییی!
! ...
آهنگ باحالیه خوشم اومد :دی
امشب فهمیدم دو هفته دیگه عروسی آذره  :)
ایشالله خوشبخت شن

2015-04-28
هنوز همون دیوونه م و
فرقی نکرده حاااالم!!!!
[با صدای احمد سعیدی]

2015-04-26
چنان منتظرم که انگار قرار است بعدش چه بشود!

2015-04-10
سیزده شد ولی امسال چرا
قایق عید به ساحل نرسید؟!
[خودم :دی]

2015-03-15
همه‌ی حرف‌های توی دلم، فقط این‌ها که با تو گفتم نیست 
گاه چندین هزار جمله هنوز، همه‌ی حرف‌های آدم نیست
[مهدی نقبایی]

2015-03-13
پایین نشسته‌ام که تو بالانشین شوی 
این ماجرا حکایت الاکلنگ بود...
[رضا نیکوکار]

2015-03-04
گفتی آدم با هم‌این عشق آسمانی می‌شود
 گفتم آدم‌ها فقط... ماها که آدم نیستیم
 [علی اکبر یاغی تبار]

2015-03-01
روزای خوب... دوستای خوب...
:)

2015-03-01

تا کی ورق ورق کنم این سررسید را؟

چون کودکی رسیدن سال جدید را...

با دست زیر چانه تو را آه می کشم

چون غنچه ای که آخر اسفند عید را...

[علیرضا بدیع]


2015-02-27
یاران به «بسم الله» گفتن رد شدند از رود
من ختم قرآن کردم و مغلوب ِ گردابم
[محمد مهدی سیار]

2015-02-26
گر دور زمان این‌ همه نامرد نمی‌شد
در جمجمه‌ی شیر، شغال آب نمی‌خورد
[محمدعلی جوشایی]

2015-02-25
 هرگز دری نبوده که وا کرده باشم و
پشتش امیدوار نباشم به دیدنت
[]

2015-02-25
ما بیا بی‌خیال آدم‌ها میوه‌ی باغ بوسه را بخوریم
رو به پایان بهتری ببریم داستان بهشت و گندم را
[حسن دلیری]

2015-02-23
اینجا هوا بارونیه ...

2015-02-22
شادم به روزهای کماکان نیامده ...
[مهرناز عطایی]

2015-02-21

چقدر در میان بازوانم زیباتر بودی نیایش ...


2015-02-20
وااییییی باورم نمی شه! تقریبا می ترسیدم بقلش کنم! :|
2015-02-18
بالاخره برف درست و حسابی در شروع ماه آخر زمستان!
به امید ادامه پیدا کردنش...
2015-02-18
پشتت به کوهه با منی بسپار دلت رو دست من
...
این عشق بودن با توست که وایمیسم نمی میرم!
[آهنگ قشنگ امید :) به نام عاشقتم]

2015-02-14
وایییییییییییی از بهترین روزای زندگیم :)
در تو نیازی ندیده ام ... چون همیشه با نگاه عشق به تو نگریستم :-* (بی نمایه - خودم!)

2015-02-11
چرخ بر هم زنم ار غیر مرادم بدهد/ من نه آنم که زبونی کشم از چرخ فلک!
2015-02-11
اوه اوه! عید شدا!! :دی
2015-02-10
نیایش جونم به سرزمین ما خوش اومدی! ... مراقب خودت باش!! :-*

2015-02-06
status: busy!
الکی مثلا من خییییییییلی کار می کنم!! (;

2015-02-05
و دیشب! :دی (خوشبخت بشن ایشالله)

2015-01-28
دیشب دوباره یکی از بهترین خاطرات عمرم بود عاااالی بود عااالیییییی :)

2015-01-25
باشد برای بعد اگر حرف دیگری است
تا قصه‌ای دوباره از این دست، والسلام!
[ناصر حامدی]

2015-01-22

کاش می‌شد به هوا فرصت بارش بدهیم
بنیشینیم و دو لب چای سفارش بدهیم

[ناصر حامدی]


2015-01-17
وااااااقعا وقتی تفکر قشر تحصیلکرده ی جامعه این باشه ...
متاسفیم!
2015-01-16
نمی دونی چقدددددر خوشحال بودن!
به سلامت ایشالله، زیارتشون قبول باشه :)

2015-01-13
ماشه ...

2015-01-07
نچ! دیگه حتی لواشک خوردنم بدون کل کل با تو حال نمیده!! :|
هععععععییییییییییییی روزگاااررررررر 

2015-01-06
تو چشممممم!
2015-01-05
دو سه تا صفر یکی جیغ سپید! ... :|

2015-01-01
سال نو میلادی هم که مبارک :)

2014-12-22
امسال اولین برف شهرمو خونه نبودم و ندیدم متاسفانه
اما جالبه که فک کنم اولین ساله دقیقا اولین شب زمستون برف میاد!! ...
به فال نیک می گیریم :دی

2014-12-21
یلدای گیسوان من آغاز می شود 
پاییز بی بهار به پایان رسیده است
[مهتاب بازوند]

2014-12-20
واااااااااییییییییییییییی عااشق این حرکت یااهو شدم!! حتی نمی تونم میلمو بخونم وقتی اینجوری عشقولانه رو صفحه لپ تاپم برف میاد!! :دی اینقد واقعی به نظر می رسه دلم میخاد هی رفرش بزنم :))

2014-12-18
بزرگم مثل این پرسش: چرا در کودکی‌هایم
خدا را خوب می‌دیدم ولی باور نمی‌کردم!
[مریم جعفری آذربایجانی]

سوال می کنم از تو هنوز منتظری؟
تو غنچه می کنی این بار هم دهان که : هنوز!
[محمد سعید میرزایی]

مگو که دِین تو را هم ادا کنم ای عشق
منی که دِین خودم هم ادا نشد که نشد

[مرتضی لطفی]


یا حضرت عبّاس! قدم رنجه کن، آرام

بگذار به چشمان ملائک قدم‌ات را ...

اربعین 93 - 


دنیا پلی دارد که در هر سوی آن باشی

در فکر سوی دیگری! آوخ! چه آونگی!!

[فاضل نظری]-->

همیشه گفتم دیوانه کننده ست غزلای ایشون

حدایش نگه دارد :)


2014-12-11

پاییزجان ... یادته که ؟! قراره آخرتو خوب تموم کنم (;

2014-12-11

وقتش رسیده حال و هوایم عوض شود

با  سارِ پشت پنجره جایم عوض شود

هی کار دست من بدهد چشم های تو

هی  توبه بشکنم  و  خدایم  عوض شود

با بیت های  سر زده از سمت ِ ناگهان

حس  می کنم  که قافیه هایم عوض شود

جای تمام  گریه ،  غزل های ناگــــــزیر

با قاه قاه ِ خنده ی بی غم عوض شود

سهراب ِ شعرهای من از دست می رود

حتی اگر عقیده ی رستم عوض شود

قدری کلافه ام و هوس کرده ام  که باز

در بیت های بعد ،  ردیفم عوض شود

حـوّای جا گرفته در این  فکر رنج ِ تلخ

انگــار  هیچ وقـت  به آدم  نـمی رسد

تن  داده ام  به این که بسوزم در آتشت

حالا  بهشت هم  به  جهنم  نمی رسد

با این ردیف و قافیه  بهتر  نمی شوم !

وقتش رسیده  حال و هوایم  عوض شود

(الهام دیداریان)

این کاری که الهام تو غزلش کرده برام جالب بود و دلم نیومد تمامم غزلو نذارم  هرچند به نظرم زود ترسیده و برگشته (;

حال و هوام تو مصرع اول و قشنگتر از اون تو بیت پررنگ شده  خلاصه میشه :دی


2014-12-10

در دنیا و آخرت، جز از خود، از هیچ کس نباید ترسید.(دکتر شریعتی)


2014-12-09

ته تغاری رو جدی بگیرید قدرتی داره که پدر خانواده نداره!

:| ;) :دی

2014-12-08

شکرت خدایا

بوی بهبود ز اوضاع جهان می شنوم :)

...


2014-12-01

خدا مرا مورد لطفش قرار داده است :

هم روزهای خوب داشته ام هم روزهای بد ...

همه ی آنچه را که میخواهم ندارم ، اما هر آنچه را که نیاز دارم ، دارم :)

(رسول ترک)





پ.ن

باورم نمی شه!!!! اینجا رو فراموش کرده بودم انگار!!! اونقدرا پر نشده در حالیکه خییییییییییییییییییلییییییییییییی گذشته!!!

چنننننننننننننننننننننننند وقته وضعیت سفید نکردمااااا!!!!

  • شبنم اطهری بروجنی

نظرات  (۱)

یه مرور سریعش کردم . میتونی سفیدش کنی :))
پاسخ:
:))
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">