... و من می نویسم!

یک روز باید از همیشه جدا شویم و جاودانه شویم در آنانی که با اذهانشان عشق می آفرینند ...

یک روز باید از همیشه جدا شویم و جاودانه شویم در آنانی که با اذهانشان عشق می آفرینند ...

... و من می نویسم!

در روزهایی که دیگر
نه ما سر بلند می‌کنیم و نه عشق
باید نوشت!

_____________________________
اگر علاقه مند خواندن مطالب رمزدارهستید
با پیام خصوصی ایمیل بگذارید تقدیم میکنم


_____________________________
راستی اگر از دیگری می‌نویسید
لطفا با منبع!
حتی از این حقیر (;

دنبال کنندگان ۲ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
پیام های کوتاه
  • ۲۴ فروردين ۹۳ , ۱۶:۵۹
    جاده
بایگانی
آخرین نظرات

بفرماید کیییییییییییییک! :دی

باورم نمیشه تزیینش که تموم شد، سردردم خوب شد!!!!

  • شبنم اطهری بروجنی

نظرات  (۶)

از خداش باید باشه! میبرمش خونه خالش! چی میخواد دیگه؟!:))
پاسخ:
:))
برای من که هرموقع یه کم خوب کار میکنم و باید به خودم جایزه بدم، لذت اومدن به اینجا رو به خودم میدم:))
پاسخ:
خوش به حالت کودکت با اومدن اینجا راضی میشه میشینه سر جاش! :)))))
  • شبنم اطهری بروجنی
  • خیلی لذت داره اینجوری که بدون اطلاع قبلی با هم آن میشیم و یهو مرکز مدیریتو که می زنم میبینم یه نظر جدید ...
    باز جواب ...
    باز یه نظر جدید :))
    چت ش یه جوووور دیگه ست اینجوری:دی
    :))
    مرسی عزیزم. چند روز پیش تو عکسام دنبال یه عکس بودم یهو عکس فرونیا رو دیدم کلی براش ذوق کردم:دی
    اقا یه روز همه بچه ها بیان خونتون، فرونیا، ماهان، کارن و یکی دیگه هم داشتیم! بعد منم دعوت کن بیام:)) فقط تضمینی نیست که کِی برم:))
    پاسخ:
     چشششم :دی
    اون یکی تو راهه البته اگه منظورت فرنیا نیست :)) (آخه اون دیگه بزرگ شده!)
    نری که بهتره :)
    وااااااااای تولد ماهان بوده؟! ماهان اون کوچولوی خوشتیپه؟!
    نوش جونت عزیزم. همیشه به شادی باشی انشالا :*
    پاسخ:
    نه بابا!! بعد عمری کیک پزیدیم ماهانم اونه که به هیچ خوراکی نه نمی گه :)))
    البته که هر دوتاشون خوشتیپن اما اونی که مد نظر توه و عشق منه کارن ه ;) حالا مامانجونم اینا اومدن با هم عکسشونو می ذارم ! :دی
    مررسی :)
  • انسان نیازمند
  • نوش جان

    پاسخ:
    اسمتون؟! :|

    مرسی!
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">